به دخت

 




مادری شبیه شما

مادری شبیه شما:

سلام مادران پاک ایران زمین.

این سلام را اختصاصی، از جانب مادرانه سایت می شنوید .

 

 

 

یقینا این روزها و سال های اخیر سایت را رصد کرده و با آن آشنا شده اید . در این مدت سعی مان براین بود که هر آنچه برای تربیت کودک دلبندتان مورد نیازتان هست را برایتان به نگارش در آوریم .

و این را خوب می دانیم که شما حاضرید تمام زندگیتان را برای تربیت فرزندتان بگذارید .

این بار بنا داریم برنامه های منظم و هدفمندی را در سایت قرار دهیم . برنامه ای که از قبل از زمان بارداری شروع می شود تا آن زمانی که باید مادرانه هایتان را هدیه کنید به قرزندانتان .

با خواست و یاری خدا و صد البته همراهی شما ، در خصوص زمان بارداری ، دوران قبل و بعد از بارداری  ، تربیت فرزند در مقاطع مختلف زندگی ، نحوه تربیت فرزند در زمان هایی که مشغول به کارهای دیگر هستید و ... با شما حرف هایی را در میان خواهیم گذاشت .

تلاش و هدفمان بر این است که به گونه ای برنامه ریزی کنیم که حسرت گذشته را نخورید و اگر خدای نکرده فرصتی را از دست داده اید بتوانید جبران کنید.

باید کم کم با این فکر که فرزندم عزیزم را در نوجوانی اش چگونه همراهی کنم خداحافظی کنیم . ان شالله بابرنامه ای درست ، این ایام زندگی برای شما و دلبندتان یکی از بهترین دوران زندگی خواهد بود . بی هیچ استرس و نگرانی و مشکلی .

در ازدواج فرزندان اگر چه همیشه با بحران هایی مواجه هستیم ولی اگر پا به پای ما حرکت کنید قول می دهیم دستتان را بگیریم و به مسیری راهنمایی کنیم که می رسد به جاده خوشبختی و خیر و سعادت .

 

با ما همراه باشید

مادری شبیه شما

 

1392/5/12

 




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :