به دخت

 




پرونده موسیقی

خودمان هم نمی دانیم چرا ...؟! وقت و بی وقت سراغش می رویم . با این تصور که کمی آرامتر شویم . او را گاهی پناهگاهی امن می دانیم که می تواند برای مدتی خاطرمان را آرام کند ویا ذهن مغشوشمان را خالی کند . گاهی اگر نباشد عصبی می شویم .

برخی مان معتقدیم که حتی می تواند مشکلاتمان را هم حل کند . هر چند هیچ کسی دلیل قابل قبولی برای اثبات این موضوع و یا حداقل مصداقی واقعی و درست ندارد. ابزارش هم دست همه هست . هندزفری و یایک گوشی ساده ( ! )برای رسیدن به آرامشی که در واقعی بودنش بحث است .

مدت هاست ذهنم درگیر این است که در موسیقی چه چیزی وجود دارد که بسیاری از ما با نظرات بالا موافقیم  . شاید تو هم هیچ وقت نتوانسته ای لیست   musicsگوشی ات را delete کنی . شاید بارها و بارها یک آهنگ تکراری را گوش کرده ای بی آنکه به معنی اش توجهی داشته باشی .

باید برای یک بار هم که شده فکر کنیم که این نت های موسیقی کجای زندگی ما را ساخته اند و یا شاید کدام بخش از زندگی ما را ویران کرده اند .

یک پرونده در ذهنتان باز کنید با نام موسیقی تا خوب و بد و چیست و  چرا و چگونه اش را اینجا با هم بررسی کنیم ...

شاید بتوانیم به زودی این پرونده باز را ببندیم .

شما هم اگر نظری و یا تجربه ای دارید بنویسید .



نظرات ارسال شده
بهمن
یکشنبه 30 تیر 1392


من کاملا با نظرات ضد موسیقی مخالفم ... چه دلیلی داره که شما موسیقی رو فقط با موسیقی سخیف غربی بشناسید . خداوند بزرگ از ابتدای خلقت جهان موسیقی رو همگام با نعمتهای دیگرش به انسان اعطا فرمود نمونه اش صدای زیبای پرندگان خوش آواز صدای دلنشین رودخانه و صدای وزش باد در چمنزار به نظر من شما اجازه توهین به موسیقی رو ندارید.در هر هنری خوب و بد هست همه رو به یک چشم نبینید لطفاٌ


1
1
بهبودي
یکشنبه 30 تیر 1392


متاسفانه اين اعتياد به موسيقي تعقل وتفكر رو از آدمها ميگيره حالا اگر اين موسيقي تند باشه آسيبش به مغز جبران ناپذير تره
ممنون از مطلب خوبتون


2
0
حسین
شنبه 1 تیر 1392


موسیقی فقط باعث تلفیق عواطف و احساسات میشه و در بیشتر مواقع باعث تصمیم گیری های غیر عقلانی میشه و کسی تا به امروز نتونسته ثابت کنه که موسیقی مشکلش رو حل میکنه ولی همچنان به این عقیده غلط پافشاری میشه.شخص با ادغام عواطف و احساساتش،در تخیل و رویاهایی که به اون دست پیدا نکرده و یا اینکه آرزوش رو داره زندگی میکنه ولی عملا در جهت اهداف واقعی قدم بر نمیداره.


2
0
zeinab
دوشنبه 27 خرداد 1392


shoma ye mosht marize khatarnake roohi hastin, ba afkare kapak zade, zehn haye bimar, (بقیه جملات به دلیل اخلاقی نبودن سانسور شد)


0
2

ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :