به دخت

 




محصولات سینره

شاید بشه گفت بهترین شامپوی داخلی و واقعا بهتر از خیلی از شامپو های خارجی... با مواد اولیه گیاهی ... کجا تولید میشه؟ چی؟ یاسوج؟ تو کهکیلویه و بویر احمد؟ اشتباه نمی کنی؟ نه!... واقعا تو یاسوج تولید میشه! اسم شرکتش هم طبیعت زنده هست.

 

 تنها شامپوی داخلیه ( تا جایی که من دیدم و میدونم) که ترکیبات   SLS و SELS نداره.. این ترکیبات که با اسم سدیم لورت سولفات و سدیم اتر لورت سولفات یا سدیم لوریل سولفات و سدیم اتر لوریل سولفات پشت اکثر شوینده ها معرفی میشن ماده موثره بلیچ (همون وایتکس خودمون) هستن و فوق العاده سرطان زا و خطرناکن. متاسفانه قانون منع بین المللی برای استفاده نکردن از این مواد نداریم. (این قسمت رو از وبلاگ نمی خریم گرفتم) 

پس با تمام وجود سینره میخریم و مصرف میکنیم و دستشون هم درد نکنه و دعای به خیر هم براشون میکنیم.. بعله  .. (البته اگر پولش رو داشته باشیم! چون شامپوهاش یکم خاص تر و گرون تر هستند.)

 

محصولات سینره

هم اکنون تولیدات شرکت طبیعت زنده تحت نام تجاری سینره شامل موارد زیر می باشد:

انواع شامپو

محصولات تخصصی- درمانی مراقبت از مو

حالت دهنده های مو

کرمهای محافظت از پوست از قبیل کرم ضد آفتاب ، کرم دست ، کرم مرطوب کننده ، کرم سفت کننده ، کرم مغذی ، کرم دور چشم ، کرم روشن کننده ، کرم ضد چروک ،

لوسیون بدن، شامپو بدن

دئودورانت

شیر پاک کن

ماسکهای صورت

محصولات ضد جوش

سرم های تخصصی مراقبت از پوست و مو

محصولات آرایشی

 

 

اکنون سینره 31 محصول دارد که در داروخانه ها عرضه می‌شود. (البته کرم لاغری رو خانم دکتر پیشنهاد نمی کنند، باید بررسی تخصصی بشه)

این سایت هم فروشگاه محصولات سینره هست، می‌تونید قبل از خرید مشاوره تلفنی هم بکنید باشون!

 

مقالات

سایت این شرکت مقالات جالبی هم دارد به عنوان مثال :

راهنمای نگهداری از موهای بلند

داشتن موهای بلند اگرچه زیبا و جذاب است، اما به همان اندازه نیاز به مراقبت و نگهداری صحیح دارد. موهای بلند نیاز به شکلی متفاوت ... + متن کامل

تاریخچه شرکت

این شرکت با نام طبیعت زنده در اثر ایده و احساس نیاز به محصولات آرایشی بهداشتی با کیفیت و با منشأ گیاهی در سال 1376 ایجاد شد؛ آن هم در منطقة محروم كهكیلویه و بویراحمد، چرا که علاوه بر ایجاد اشتغال در این شهرستان محروم، بهترین خاک و بهترین گیاهان دارویی را نیز این استان دارد.

 

فعالیتهای سینره به عنوان یک شرکت مسئول

 

 

 

 

 

 

سینره با موسسه حمایت از کودکان سرطانی ارتباط دارد و به آن کمک می کند. همچنین اقدام به تجهیز سالن همایش های بیمارستان رازی  نموده است.

تحقیق و توسعه

ظاهرا این شرکت از لحاظ علمی هم فعال است و به بخش تحقیق و توسعه اهمیت می دهد.

بعضی از سوابق علمی شرکت از زبان خانم دیباجی رئیس هیئت مدیره و از موسسان اولیه :

 

در 3 كنگرة بین‌المللی *EADV‌ توانستیم پوستر بزنیم و این در حالی است كه پوسترزدن در این كنگره كار راحتی نیست و به سوابق و مقالات علمی زیادی نیاز است. مثلاً با تست بالینی كه در مورد لوسیون تقویت موی سینره(هیرتونیك) انجام دادیم، توانستیم اثبات كنیم كه لوسیون تقویت موی سینره هیچ عارضه‌ای ندارد. در حالی كه ماینوكسیدیل  كه در دنیا استفاده می‌شود برای خانم‌ها عارضه دارد. در مورد كرم ضدجوش هم توانستیم با مقاله‌ای علمی اثبات كنیم كه داروی مؤثری است.

 

 بنابراین ما برای اینكه به پزشكان ثابت كنیم كارمان مبنای علمی دارد خیلی تلاش كردیم.

در این شرکت 25 نفر در بخش تحقیق و توسعه  مشغولند که اغلب در داروسازی، علوم آزمایشگاهی و شیمی تحصیلات عالی داشته‌اند.

 

بیانیه ماموریت

در سینره ما درصدد هستیم تا با برخورداری از دانش روز، نیروی متخصص و ساختاری نظام مند و با استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت ( تهیه شده در اروپا )، فرمولاسیون پیشرفته (حاصل تلاش متخصصان در لابراتوارهای سوئیس، فرانسه و ایران) و بهره گیری از گیاهان مفید و سودمند، علاوه بر حفظ بهداشت و سلامت فردی، زیبایی طبیعی را به همه اقشار ملت ایران هدیه دهیم. ما در تلاشیم، پیش از آنکه موج فراگیر روشهای ناصحیح زیبا سازی ( استفاده از جراحی و مواد آرایشی مضر ) جامعۀ سالم ایرانی را در خود فرو برد، با تعریف دوبارۀ استانداردهای صحیح زیبایی، سلامت جسم و روان را برای همگان ارمغان آوریم. بدون شک این رسالتی است که ما را در برابر آیندگان نیز متعهد می سازد. همچنین، از آنجایی که محصولات آرایشی و بهداشتی در هر منطقه بر اساس نوع نژاد، ژنتیک ساکنین و شرایط آب و هواییآن منطقه تهیه و تولید می شوند، خود را موظف می دانیم تا با تولید سبد کاملی از محصولاتِ متناسب با شرایط جوی کشورمان ایران، با برآورده کردن نیاز مصرف کننده به طور کامل و با ایجاد رضایت خاطر به خود کفایی ملی دست یابیم.

 

لوح و تندیس و تقدیر نامه ها

·         کسب عنوان واحد صنعتی نمونه در سال 1389

·         کسب عنوان اشتهار به برند سازی (برند برتر) در اولین مراسم تجلیل از برند های برتر ملی  سال1388

·         دریافت تندیس برنزی جهت ایمن سازی کارگاه و محیط کار

·         کسب عنوان واحد نمونه دوستدار کارگر

·         کسب عنوان کار آفرین در اولین جشنواره اشتغال و کارآفرینی

·         کسب عنوان کار آفرین برتر دربخش صنعت و معدن از سومین جشنواره اشتغال و کارآفرینی

·         دریافت تقدیر نامه از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی

·         دریافت لوح تقدیر تلاش از خانه صنعت و معدن 

 

 




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :