به دخت

 




شيك پوش ها بخوانند

تا حالا فکر کردید امسال عید  با یک سری  کارهای ساده و بی خرج  می شه شیک پوش تر به نظر برسید:

1-لباسهای خوتون رو طوری انتخاب کنید که کاملا اندازه باشه چون لباسهای گشاد شما رو بی قواره می کنه و لباسهای تنگ چاق نشونتون می ده .
2-برای مانتو و روسری خودتون از رنگ هایی استفاده کنید که به هم نزدیک باشند از یک طیف رنگی باشند یا همدیگر را به زیبایی تکمیل کنند.

 

 3-تو انتخاب لباس از لباس های رو به به لباس های زیر برسید مثلا: اول از مانتو شلوار شروع کنید بعدروسری  و آخرشم کفش و جوراب به همین سادگی اونا رو ست کنید.یه وقت نرید یه جفت کفش مثلا قرمز بخرید و کل شهر رو دنبال مانتو شلوار و روسری بگردید تا مثلا ست کنید

4-اگر قراره  از لباس هایی استفاده کنید که مد روزه  اما تو ش احساس راحتی ندارید و کمی معذبید اصلا ازش استفاده نکنید. هیچ مدی زیباتر از پوشیدن چیزی نیست که کاملا با اندام شما متناسب باشه و با اون احساس راحتی کنید.


5-رنگ جواراب ها بهتره همرنگ یا تیره تر از شلوار باشند معمولا جوراب هایی که یکدست تیره هستند با اقلام دیگه راحت تر ست می شوند.

بهتر ه برای رنگ روسری..شال و مقنعه خود از قواعد تناسب بین رنگ پوست و چشم با پارچه مورد نظر خود استفاده کنید. مثلا: روسری..مقنعه یا شال با رنگ های تیره صورت رو لاغر تر و کشیده تر نشون می دن  و در نتیجه این رنگ ها برای صورت های تو پر و گونه های برجسته مناسب ترند.


6-:وقت خرید کردن حتی اگه به تناسب لباس با اندام خود اطمینان کامل دارید بازم پرو کردن لباس بهتر از پرو نکردن  اونه . سعی کنید وقتی خسته اید یا اینکه حالتون چندان خوب نیست به خرید نکینید چون به دلیل احساسی که دارید با عجله خرید را تمام می کنید و دقت کافی نخواهید داشت.

 

 




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :