به دخت

 




چیدمان1

سلام دوستای خوبم

قصد داریم کمی تمرین کنیم و حس خلاقیتمون رو تا حدی تقویت کنیم.

از شما میخواهم هرجا که هستین با نگاهی به اطرافتون ایراداتی رو که میبینید روی کاغذ یا حتی توی ذهنتون بررسی کنید؛ اصلاً مهم نیست توی خونه هستین یا محل کار؛ اتوبوس یا مطب و یا هرجای دیگه، به هرحال اونجایی که هستین از نظر چیدمان یه طرحی داره که شما میتونید اون رو تغییر بدید.

 

حتما از خودتون می پرسید خب حالا این کار چه فایده ای داره!

باید بگم این کار حداقل دو فایده داره ؛

اول اینکه شما بدون هزینه مالی و فقط با صرف کمی وقت تونستید هنر خودتون رو محک بزنید.

دوم اینکه با کمی تمرین به حس زیبایی شناسی خودتون کمک کردین.

اگه به این مرحله ذهنی رسیدید که تونستید توی ذهنتون اجسام رو جابه جا کنید و رنگ و فرم اونها رو تغییر بدید و بتونید توی ذهنتون ببینید که چی کردید، اولین قدم رو در طراحی برداشتید.

طراحی رو شروع کنید و حس خوب تغییرات رو بچشید و تأثیرات مثبتش رو توی محل زندگی و حتی روحیات خود و اطرافیانتون ببینید.

حرف از تأثیر شد، شما مطمئن باشید طراحی جایی که در اون مشغول زندگی یا کار هستید یا درس می خونید خیلی اهمیت داره، مثل طراحی روی ماست، سالاد، یا هر غذای دیگه که باعث لذیذتر به نظر اومدن اون غذا میشه و به اصطلاح اشتهای آدم رو باز میکنهپس اگه کمی گل یا نعنای خشک روی ماست، و چند پر گوجه فرنگی روی سالاد تا این حد در لذیذ بودن و اشتها برانگیز بودن غذاها مؤثر هست، نوع طراحی و رنگ بندی جایی که در اون زندگی و کار میکنید هم بر روحیه و خلقیات شما مؤثر خواهد بود.

یه قانون رو بین خودمون بذاریم؛ اونم این که هیچوقت در طراحی خودمون رو سانسور نکنیم، بذاریم ذهنمون توی فضایی باز هرکاری که دلش میخواد انجام بده، مطمئن باشید از اتفاقاتی که اطرافتون رخ میده تعجب میکنید.

با ما همراه باشید...

تهیه و تنظیم : مریم ستاری

1394/10/12

 




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 


کلمات کلیدی خلاقیت در چیدمان , خانوم خونه , چیدمان و دکوراسیون , چیدمان کم هزینه , بانونت ,


نام شما : ایمیل دوست شما :