به دخت

 




پیام رهبر انقلاب به پاس مقام مادران شهدای گمنام

سلام خدا بر دلهای صبور مادرانی که پس از هجرت جگر گوشگان دلبندشان...

به نشانه‌ ای از پیکر پاک آنان دل بستند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری ویژه برنامه «مادران چشم به راه» و تجلیل از مادران شهدای گمنام که عصر امروز دوشنبه در تمامی فرهنگسراهای تهران برگزار می شود، خطاب به این مادران بزرگوار پیامی صادر فرمودند.

به گزارش رجانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری ویژه برنامه "مادران چشم به راه" و تجلیل از مادران شهدای گمنام که عصر امروز دوشنبه در تمامی فرهنگسراهای تهران برگزار می شود، خطاب به این مادران بزرگوار پیامی صادر فرمودند.
 
متن دستنوشته مبارک مقام معظم رهبری به این شرح است:
 
بسمه تعالی
 
سلام و درود خدای توانا و مهربان بر دل های صبور و پر ظرفیت مادرانی که پس از هجرت جگر گوشگان دلبندشان به نشانه‌ئی از پیکر پاک آنان دل بستند و به آن نیز دست نیافتند؛ و با این همه، با شکیبائی و صبوری خود نقشی بی نظیر و استثنایی از خود بر جای نهادند. پاداش این صبر بزرگ، روشنی چشم آنان به مژده‌ی رحمت الهی خواهد بود ان شاء الله.
 
سید علی خامنه ای 17/3/93
 



بر اساس این گزارش، آیین تجلیل از مادران شهدای گمنام امروز دوشنبه همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (علیه السلام) با حضور مسولان کشوری و لشکری ، مدیران شهری ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران ، چهره‌های فرهنگی، هنری و ... به طور همزمان از ساعت 18 تا 20 در فرهنگسراهای ملل، امام(ره)، ابن سینا، ارسباران، آفتاب، اشراق، هنگام، فردوس، معرفت، سرو، شفق، اندیشه، گلستان، کار، رویش، عطار، رازی، فناوری اطلاعات، شهر، امید، اخلاق، خاوران، بهمن، بهاران، خاتم، مهر، ولا ، تهرانسر، تهران، باغ موزه هنر ایرانی، موزه امام علی(ع)، فرهنگسرای قرآن، فرهنگسرای انقلاب، و فرهنگسرای رضوان برگزار می شود.





ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :