به دخت

 




روابط همسران

تاثیر رابطه جنسی رضایت بخش بر روابط همسران چیست؟

یکی از ویژگی های مهم ازدواج غیر از ایجاد رابطه دوستانه و محبت آمیز، فراهم آوردن رابطه جنسی است. رابطه جنسی، زن و مرد را بی درنگ در کنار هم قرار میدهد تا این که همسران در تمامی فعالیت های دیگر نیز با هم باشند. برای داشتن یک رابطه جنسی رضایت بخش، نیاز به نگرش مثبت نسبت به رابطه جنسی داریم. برای آنکه در شخصی احساس علاقه برای داشتن رابطه جنسی با همسرش مداومت داشته باشد، باید در او این احساس به وجود آید که همسرش نیز به همان اندازه خواهان است.

رابطه جنسی رضایت بخش هدیه ای خدادادی برای کسانی است که برای ساختن یک زندگی عاشقانه به سختی تلاش می کنند.

به طور کلی برای آنکه یک رابطه جنسی به صورت کامل و مطلوب تجربه شود، باید ارتباط با شریک جنسی مان به محبت، عشق و دوست داشتن مجهز باشد. این اولین گام در این مسیر است.

وقتی که مرد رابطه جنسی بهتری داشته باشد، احساسات و عواطف خود را راحت ترو بیشتر ابراز می کند و زن فرصت لازم برای دریافت محبت و عشق را پیدا کرده و نیز شروع به ابراز احساسات و عشق نسبت به همسر خود می کند و در نتیجه صمیمیت در کل روابط همسران افزایش می یابد. رابطه جنسی رضایت بخش همان قدر که برای زن ارضاکننده است ، مرد را نیز ارضا میکند.

رابطه جنسی رضایت بخش، غالبا روشی نیرومند برای راه یافتن به قلب همسر است. روشی که مرد را در جهت ابراز احساسات و عواطف نسبت به همسرش یاری می دهد.

رابطه جنسی رضایت بخش قلب یک زن را نرم و لطیف می کند و به او احساس آرامش می بخشد حمایت همیشگی همسر را، برای یک زن به ارمغان می آورد.

رابطه جنسی رضایت بخش ، فقط یک پاداش نیست بلکه احساس و هیجانات بدنمان را دوباره جوان میکند. رابطه جنسی رضایت بخش به ذهن، احساس و هیجانات ما جان دوباره ای می بخشد.

این رابطه همانند یک تعطیلات شگفت انگیز بعد از یک کار سخت است، یا مانند یک پیاده روی عاشقانه در فصل بهار در یک بیشه زار، و یا مانند یک کوهپیمایی لذت بخش.

رابطه جنسی رضایت بخش، در دل همسران لطافتی ایجاد میکند که به واسطه آن می توانند بدون هیچ مقاومتی، به حرف یکدیگر گوش کرده و بیشتر و بهتر یکدیگر را درک کنند. در نتیجه رابطه آنها بهبود می یابد و این خود، مبنایی را برای ایجاد رابطه رضایت بخش مهیا می کند.

 

مطالب مرتبط:

تأمین نیاز جنسی همسر

 

1392/11/26




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 


کلمات کلیدی ابراز عشق و محبت , هدیه خدادادی , بانونت , روابط جنسی رضایت بخش ,


نام شما : ایمیل دوست شما :