به دخت

 




بالاتنه پشت

در الگوي پشت زمانی که پنس سرشانه را می بندیم(اين پنس از طرف يقه به طرف سرشانه بسته مي شود) الگو کیس می افتد برای رفع این کیس خطی موازی با خط سینه از طرف حلقه تا نوک پنس می کشیم و آن خط را قیچی می کنیم به این ترتیب قسمت قیچی شده کمی باز شده و کیس الگو برطرف می گردد.

ولی این بازشدگی را نمی توانیم در قسمت پشت لباس بگیریم واگر هم همان گونه الگو را روی پارچه انداخته وبرش کنیم در قسمت پشت پارچه اضافی دارد و شل می ایستد به همین دلیل همان اندازه باز شده را از سرشانه پایین آمده (در طرف حلقه) و دوباره خط سرشانه را می کشیم.

 

در الگوی قسمت جلوی لباس نیز وقتی پنس سرشانه را می بندیم(از يقه به طرف سرشانه بسته مي شود) الگو کیس می افتد برای برطرف کردن این کیس از دو روش استفاده می کنیم

زیر حلقه طراحی شده چند سانت پایین می آییم و خطی به نوک سینه وصل می کنیم سپس این خط را قیچی کرده و الگو از این قسمت کمی باز شده و کیسش برطرف می گردد البته این الگو را همان گونه روی پارچه می اندازیم وبرش می کنیم و این مثلث باز شده را روی پارچه علامت می زنیم و میدوزیم یعنی این مثلث را روی پارچه می بندیم. پنس جلوی الگو را هم در می آوریم و روی لباس می بندیم. برای بهتر قرار گرفتن پنس در بدن بهتر است این پنس را بین خط باسن بزرگ و کوچک صفر کنیم.

 

 

برای رفع کیس الگو برشی از حلقه ایجاد می کنیم این برش از خط کارور تا نوک پنسی که از سرشانه گرفتیم طراحی می کنیم وپنس جلوی لباس را در می آوریم سپس این برش را در روی لباس می گیریم که به این برش (برش عصایی) می گویند.

 

 

1392/11/26




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :