به دخت

 




پشت پرده شلوار هاي فاق كوتاه

نسل جوون دنبال مد جدید و این حرفا ست، درست؛ ولی این یکی دیگه واقعا فاجعه س . شلوار فاق کوتاه يه نوع شلواره که کمر آن پایین تر از ناحیه شکم و تقریبا در قسمت میانی باسن قرار می گیره.

پوشیدن اين شلوار که معمولا قسمتی از باسن طرف زده بیرون رو چه جوری میشه توجیه کرد .آخه این چه جور مدیه  که روز به روز هم داره بدتر میشه .  مخصوصا  در برخی مواقع مثل نشستن ترک موتور یا باز کردن قفل در مغازه و بدتر از همه سر سفره هنگام مهمونی که این آخری واقعا ..... و آدم با دیدن این صحنه حالش بد میشه .يكي مي گفت من هیچوقت متوجه داستان این شلوارهای فاق کوتاه نشدمولي من مي گم واقعيت اين داستان از بين بردن عفت عمومي و منفعل كردن جوانيه كه به جاي ظهور استعدادش در فرايند پيشرفت كشور ترجيح داده خودش رو بين مد و لباسهاي بي هويت غربي پنهان كنه. خيلي ها به تهاجم فرهنگي اعتقاد ندارند ولي اين واقعيت تلخيه كه در حال حاضر به صورت تصاعدي در حال رشده . اين فيلم كوتاه در مورد ورود اين نوع شلوار به بازار جهانيه كه نگاه كردنش خالي از لطف نيست.خوبه اين تلنگر رو از خودمون شروع كنيم.

 

 

 

Loading the player...

 

دانلود



نظرات ارسال شده
پروين مهدوست
یکشنبه 24 آذر 1392


واقعا از اين فايل صوتي مفيدتون سپاسگزارم
خدا خيرتون بده


0
0
طاهره
یکشنبه 24 آذر 1392


سلام. در حالي كه ما توجه چنداني به اين نا بساماني در پوشش نداريم در كشورهاي ديگه به قدري درد سر ساز شده كه یکی از سناتورهای نیویورک تلاش می کنه پوشیدن این نوع شلوارها را در امریکا ممنوع کنه. تو رو خدا خانواده ها بيشتر توجه داشته باشند.


2
0

ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 


کلمات کلیدی مد ،‌شلوار فاق كوتاه،‌ بي هويتي،‌ جوان، عفت ،‌بانونت ,


نام شما : ایمیل دوست شما :