به دخت

 




شبکه‌‌هایی‌ که‌ به‌ اهل‌بیت‌ خیانت‌ می‌کنند

سايت صاحب نیوز نوشت: از مهمترین اقدامات ضد دینی و مذهبی برخی افراطیون...

در فضای ماهواره، می توان به تأسیس چند شبکه فارسی-عربی زبان با نام های شبکه جهانی امام حسین و مرجعیت و فدمک و سلام و غیره اشاره کرد که در ایام محرم با تبلیغ شنیع ترین مسائل با عنوان شعائر حسینی ، باعث وحشت مردم دنیا از شیعیان شده اند !

 

 شبکه هایی که با پنهان شدن در ظاهر دینی سعی میکنندجلوه های واقعی شیعی بودن را به صورت کاملا وارونه در قالب مناظره و مباحثه و اخبار نشان دهد.
  
البته اکثر این شبکه ها با حمایت شخصي يك فرد خاص و بیت آن تاسیس و به فعالیت خود ادامه میدهند و نکته قابل تاملش است که هزینه احداث و راه اندازی و مدیریت این شبکه ها چگونه تامین میشود آنهم بدون حتی پخش یک برنامه تبلیغاتی !
 
البته پخش برخی برنامه های دینی و پاسخ به احکام و مطرح کردن مسائل روز دینی اقدامی قابل توجه است اما این دست برنامه هایی که در تضاد کامل با نظرات علمای شیعی است و باعث آبروریزی شیعیان میشود واقعا ناراحت کننده است .نکته مهمتر این مطلب اینجاست که این روزها در ایام محرم قرار داریم و طبق سنوات گذشته باید بازهم شاهد نمایش ۲۴ ساعته خون و خونریزی و ضرب و شتم به نام شعائر حسینی باشیم.نمونه کوچک این اقدامات را میتوانید با سرچ کلمه ” Muharram ” در بخش تصاویر موتورهای جستجو مشاهده کنید.
 
 
تصاویر این اعمال شنیع به قدری زجر آور و دردناک است که حتی خود شیعیان را اذیت میکند چه برسد به کسانی که از سرتاسر دنیا با ادیان دیگر سر و کار دارند و نظاره گر شعائر حسینی اقایان هستند !
 
1392/8/27



ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :