به دخت

 




پرده های فانتزی

 با این جور چیزها پرده های فانتزی بسازید...

 

روسری های بزرگ و حریر عشایری که می تواند نقش والان را ایفا کند، پارچه های قلمکار، پولک دوزی ها و سرمه دوزی های بزرگ، پرده های مهره دار و مهره هایی به شکل مجسمه های چوبی، حصیر و گلیم بافت های نازک.می شود به جای چوب پرده هم از طناب پهن استفاده کرد که والان و پرده، مانند رخت، روی آن بیفتد.

حالا شما خودتان فکر کنید چه چیزهای دیگری پرده می شود.

● آشپزخانه هایی با پرده های متفاوت

کرکره مدت هاست از مد افتاده. لوردراپه ها هم البته بیشتر در فضای اداری استفاده می شوند ولی در بازار، لوردراپه های پهن با نقوش پاییز یا باغ های ژاپنی هستند که آشپزخانه باز (OPEN) را مخفی می کنند. اگر تصاویر و رنگ آمیزی لوردراپه های فانتزی با فضای خانه هماهنگ باشد، در اتاق ها هم می توان از آنها استفاده کرد.

نسل جدید پرده های عمودی با امکان چاپ تصاویر , از ویژگی های پرده پلی دراپه : بکارگیری مواد آنتی استاتیک در تولید « پلی دراپه » مانع از جذب دوده و گرد و خاک بر سطح پرده می شود . رنگ پرده های پلی دراپه همواره ثابت بوده و گذشت زمان و نور خورشید تاثیری در کیفیت رنگ آن نخواهد داشت . استفاده از پلی استر در پوشش پرده های « پلی دراپه » علاوه بر استحکام و زیبایی ، میتوان آنها را به سادگی نظافت نمود . ابعاد پرده های پلی دراپه نا محدود بوده و امکان چاپ دو تصویر در دو طرف آن نیز وجود دارد . علاوه بر امکان چاپ تصاویر سفارشی و انحصاری مانند : تصاویر خانوادگی ، آرم و نشان های تجاری و ... آلبوم و آرشیو شرکت مجموعه متنوع و جالبی را جهت چاپ روی پرده ، پیش روی شما قرار می دهد .

 

● فضاسازی با پرده

پرده فقط برای پوشاندن پنجره نیست؛ اگر اتاق شما بزرگ و سالن خانه تان کوچک است می توانید با پرده یا لوردراپه، فضایی مناسب مطالعه و کار با رایانه در اتاق ایجاد کنید یا شلوغی آشپزخانه را از دید مهمان تیزبین پنهان کنید. فقط کافی است پرده را بکشید. در مراسم مذهبی مانند محرم هم می توان سالن را با پرده از هم جدا کرد.

با پرده و ترکیب آن با نور مناسب، می شود فضاهای خلوت ساخت. پرده های رشته ای و مهره ای هم می تواند کمکتان کند تا مثلا فضای اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی از فضای پذیرایی جدا شود.

● گل منگولی، ممنوع!

در خانه های کوچک، هرچه قدر پرده شما پرزرق وبرق تر باشد، وصله ناجورتری به نظر می آید و فضا را خفه تر و تنگ تر می کند. قبل از انتخاب والان های پرچین وشکن، گل های شلوغ، پاپیون های بزرگ و شرابه های پرتجمل، متراژ خانه را در نظر بگیرید. شاید بهتر باشد ساده تر فکر کنید.

● از خانه ای روشن تا زندانی خفه

خانه های کم نور با پرده های کلفت، زندانی خفه ایجاد می کنند. پرده ی خانه های پرنور باید آسترهای مناسبی داشته باشند که نور آفتاب به قسمت های مختلف قالی و روکش مبلمان نرسد وگرنه رنگ آنها می پرد

این محصول نمای سنتی را برای شما مجسم می کند. با اندازه های دقیق دارای شکلی که مقاومت هوا را کم کرده وبا نور عمودی که ایجاد می کند برای پنجره های عریض و یا عمودی بلند مناسب می باشد.

 

1392/6/30




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 


کلمات کلیدی پرده های فانتزی،بانونت ,


نام شما : ایمیل دوست شما :