به دخت

 




سراب عرفان حلقه

موسسه راهبردی دیده بان- مسترها و سرکردگان شبکه های عرفان حلقه...

با توجه به عدم پاسخگویی سوالات منتقدین و فقر علمی گردانندگان این شبکه ی شیطانی، در طی اعلامیه ای در روز گذشته از تمام مسترها و افراد عضو در عرفان حلقه، در خواست کردند که در این جلسات حضور پیدا نکنند. 

در پی چند ماه اخیر جلسات و مناظرات متعددی در راستای نقد و اثبات عرفان حلقه توسط کارشناساهای حوزه و دانشگاه برگزار گردید. در این جلسات شاهد حضور کمرنگ مسترها و افراد عرفان حلقه بودیم که به هر نحوی و به هر دلیلی مانع حضور افراد دیگر در این جلسات میشدند. 



مسترها و گردانندگان شبکه های عرفان حلقه که هرکدام مدعی حقیقت می باشند و به دنبال اثبات راه و روش خود در جوامع علمی و دینی هستند. مانع حضور مسترها و مربی های عرفان حلقه در جلسات و کارگروه های نقد و اثبات آموزه های عرفان حلقه می شوند که مبادا فقرعلمی و دینی آنها برهمگان آشکار گردد و توطئه، مکر و حیله هایشان بر همگان آشکار و هویدا گردد. 

عدم حضور مدعیان عرفان حلقه در جلسات نقد و پرسش و پاسخ خود مهر باطلی بر تمامی افکار و عقاید این اباطیل شیطانی دارد. افرادی که قادر به دفاع از خود نیستند چگونه میتوانند آموزه های شیطانی خود را منطبق با شریعت و اسلام ناب محمدی اعلام نمایند. افراد آسیب دیده در بیمارستان ها و افرادی که تحت مراقبت وی‍ژه توسط دکترهای اعصاب و روان قرار گرفته اند خود گواهی بر ابطال این ادعاهای واهی و بی اساس است.


1392/5/26




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :