به دخت

 




اول ازدواج فرزند دار شم؟

همان اول یا اینکه بعد از یک مدت تفریح باید فرزند دار شد؟

هفت اتفاق باید بیافتد تا زمان فرزند دار شدن برسد:

يك-اطمینان از رسیدن به یک ثبات و پایداری با همسر .زندگی باید استوار باشد پایدار باشد و اگر اختلافات فکری و عقیدتی درزندگي وجود دارد، باید صبر کرد اما بعضی می گویند فرزند دارشويم مشكلات حل مي شوند.  شوهر معتاد با فرزند پایبند می شود؟ اول باید ثبات در ندگي وجود داشته باشد بعدبا امدن فرزند بیشتر وبهتر شود.

 

دو.توانایی مالی نسبی داشتن. درست است که فرزند روزی می آورد اما تا اندازه ای تدبیرمعیشت موضوعیت دارد. الکمال کل الکمال التفقه فی الدین - التدبیر المعیشت و الصبر علی النائمه  کل کمال

سه.وقت و حوصله کافی: آیا می توانیم برای فرزند وقت بگذاریم . این برای تعداد فرزند است اگر می توانی تربیت کنی هر چه بيشتر بهتر. اگر نمی توانی فرزند دارنشو

چهار.آمادگی پذیرش تغییر در نحوه زندگی است . شنیدید بعضیها افسردگی بعد از زایمان می گیرند اینها کسانی هستند که آماده این تغیرات نشده اند . خواب عوض می شودف قیافه تغییر می کند، زندگی تغییر می کند .به خاطر فرزند دیگر نمی تواند جایی برود در حالی که قبلا همیشه بیرون بود.

پنج.کسب آگاهی و اطلاعات ضروری . تربیت را بلد هستم .دوران بارداری را به عنوان پدر و مادر چه کنم . با کودک چگونه رفتار کنم.

شش.آمادگی پذیرش فرزند همان گونه که هست ممکن است زشت باشد . دختر است پسر است.ضعیف است.همان گونه که خدا داده است.چیز دیگری تصور می کرد به گونه ای دیگر شده.

هفت.تمایل هر دو نفر برای فرزند دار شدن . هر دو متقاعد باشند.

 

نقطه هدف در تربیت چیست؟

 فرزند خوب می خواهیم فرزند خوب چیست در کشاورزی تولید میوه خوب مشخص است ؟اما فرزند ما چه ویژگیهایی داشته باشد ما به هدف رسیده ایم؟

جواب:پنج نكته اگر روی دهد ما به هدف خود رسیده ایم:

يك.اطاعت خداوند:هر چه خداوند فرموده بگوید چشم؟ خوب شما خودتان ارزیابی کنید؟

دو.مفید بودن به حال دیگران اطرافیان فامیل .مردم.خانواده.

سه.اطاعت والدین 

چهار.محبت به والدین

پنج.زینت برای والدین :آیا طوری است که ما بعدا بگوییم این پسر من و یا دختر من است؟

بعضیهای ملاکشان برای فرزند خوب چیز دیگر است.ممکن است آن مهارت مفید باشد اما گاهی اوقات مضر هم است.

 1392/5/19

 



نظرات ارسال شده
نرگس
شنبه 26 مرداد 1392


خوب


7
0

ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :