به دخت

 




شما دینتون را فروختید و ما خریدیم !!

به گزارش ایسنا به نقل از جهان، "جواد فرهنگی" در صفحه گوگل پلاس خود نوشت:بانوی محجبه ای در یکی از سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای در فرانسه خرید می‌کرد؛ خریدش که تموم شد برای پرداخت رفت پشت صندوق. صندق‌دار یک خانم بی‌حجاب و اصالتاً عرب بود.

صندوق‌دار نگاهی از روی تمسخر بهش انداخت و همینطور که داشت بارکد اجناس را می‌گرفت اجناس او را با حالتی متکبرانه به گوشه میز می‌انداخت. اما خانم باحجاب ما که روبنده بر چهره داشت خونسرد بود و چیزی نمی‌گفت و این باعث می‌شد صندوقدار بیشتر عصبانی بشه ! بالاخره صندوق‌دار طاقت نیاورد و گفت: «ما اینجا توی فرانسه خودمون هزار تا مشکل و بحران داریم این نقابی که تو روی صورتت داری یکی از همین مشکلاته که عاملش تو و امثال تو هستید! ما اینجا اومدیم برای زندگی و کار نه برای به نمایش گذاشتن دین و تاریخ! اگه می‌خوای دینت رو نمایش بدی یا روبنده به صورت بزنی برو به کشور خودت و هر جور می‌خوای زندگی کن»!

خانم محجبه اجناسی رو که خریده بود توی نایلون گذاشت، نگاهی به صندق‌دار کرد… روبنده را از چهره برداشت و در پاسخ خانم صندوق‌دار که از دیدن چهره اروپایی و چشمان رنگین او جا خورده بود گفت: «من جد اندر جد فرانسوی هستم…این دین من است . اینجا وطنم…شما دینتون را فروختید و ما خریدیم».

منبع: ایسنا

 

1392/5/5



نظرات ارسال شده
زهرا
چهارشنبه 8 آبان 1392


واقعا باید غبطه خورد به حال چنین افرادی که خودشون دینشونو پیدا کردن و چه سعادتی داشتن که به این مسیر کشیده بشن و ما هم باید سپاسگذار خدا باشیم که ما را در خانواده ای شیعی قرار داد شاید هیچ وقت نمی توانستیم مثل این خانم فرانسوی ایمان بیاریم خدایا شکرت
ممنون از مطالب خوبتون


5
0

ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 


کلمات کلیدی دین-حجاب ,


نام شما : ایمیل دوست شما :