به دخت

 




سلام بانو

همراهان بانونت سلام،ما دوباره بازگشتیم . هرچند بی خبرو آرام رفته بودیم ولی با دستی پر ومهری افزون برگشته ایم .به اندازه سر و صدای گنجشگ هایی که اول صبح خیابان را شلوغ می کنند .

 

 

وقت رفتن بنای  کارمان بر این بود که زود برگردیم .چرا که نه ما را طاقت دوری از خانه بانو بود و نه این خانه بی چراغ می ماند .

ولی در این ترافیک سنگین سیگنال ها  و صفر و یک ها شاید کمی خوش بینانه به نظر می رسید که بتوانیم زود بر گردیم .

شما هم حتما با ما هم نظرید که اگر قرار باشد یک روزی وارد خانه جدید و تازه ساختی شویم بهتر است بی نقص و ایراد باشد . فردا روزی پریز تلفن و برقش به هم نریزد و یا ستون خانه اش زود ترک بر ندارد .

ما هم می خواستیم خانه جدید بانو نت را بی ایراد و نقص تحویل دهیم . این بود که با تاخیر برگشتیم .

این روزها که نبودیم پیغام عذرخواهی مان را پشت در گذاشته بودیم ولی باز هم به رسم ادب و جبران لطف هر روزتان که به اینجا سر می زدید مجددا عذرخواهی می کنیم .

حضورتان را در هر روز در سایت رصد می کردیم و این میزان حضور به ما قوت قلب می داد .

در این مدت به خانه بانو دستی کشیدیم و گرد و خاکی از سرش زدودیم . وسایل اضافه را گذاشتیم کنار و طراحی داخل خانه را هم تغییر دادیم . می دانیم که هربار تا به خانه بانو برسید به نفس نفس می افتادید و سایت دیر بالا می آمد ، ولی این بار سبک تر شده ایم با امکانات بیشتر .

سعی کردیم با ترکیب های رنگی خوب و چیدمانی چشم نواز برگردیم . تلاشمان بر این بود که خانه بانو را مطابق سلیقه شما بچینیم .

قرارمان هم بر این است که از این به بعد که با یکدیگر هم کلام شدیم کمی جدی تر باشیم . کمی بیشتر کنار هم باشیم و برویم سراغ حرف های مهم تر و اساسی تر .

 

برای شروع می خواهیم کمکمان کنید که اگر نقصی هست برطرف کنیم .

اگر حرف ناگفته ای هست که باید گفته شود اینجا با همه اعضای خانه در میان بگذاریم .

خلاصه کلام آنکه همراهمان باشید مثل همیشه .

 

1392/2/27




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :