به دخت

 




سرویس غذاخوری چینی زرین

طراحی، جنس و قیمت محصول نسبت به محصولات مشابه ایرانی و خارجی بسیار قابل قبول و پسند خانواده های ایرانی است. مخصوصا در طراحی و ترکیب بندی طرح و نقش ها از مشابه های ایرانی خیلی جذاب تر و مناسب میهمانی های ایرانی است.

 

 مقایسه ی   محصول با محصولات خارجی مشابه :  

محصولات خارجی مشابه نسبت به محصولات این شرکت از قیمت بسیار بالایی برخوردار است شاید در حدود 2 تا 3 برابر به بالا باشد. قیمت و مدل در انتخاب و تصمیم گیری برای خرید بسیار مؤثر است. 

این محصول ضمانتنامه هم دارد 

از مزایای دیگر خرید محصول ایرانی این است که اگر بخواهیم تعدادی از مثلا بشقاب یا هر وسیله دیگر محصول اضافه بر تعداد بسته بندی ها داشته باشیم به صورت فروش آزاد و تک هم در بازار موجود است ولی محصولات خارجی مشابه و با کیفیت این مزایا را دارا نیستند. 



  




تخصص معرفی کننده :  

گرافیست 

میزان تخصص در مورد محصول : معمولی 

  

توضیحاتی در باره شرکت چینی زرین :  

چینی زرین ایران یک شرکت خانوادگی است که متعلق به خانواده قصاعی بوده و هم اکنون چهارمین نسل این خاندان، صنعتی  که بیش از یکصد و سی سال پیش (حدود سال   1260 ه.ش.) جد بزرگشان در کارگاه کوچکی در شهر نطنز بنا نهاده بود را گسترش داده و به یکی از مجهزترین کارخانجات تولید چینی در جهان بدل ساخته اند. مدیر عامل شرکت جناب آقای مهندس عباسعلی قصاعی فارغ التحصیل رشته مهندسی سرامیک از دانشگاه نورنبرگ آلمان در سال 1973 هستند. 

این شرکت محصولات خود را به بیش از 20 کشور عمدتا اروپایی  نظیر آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، انگلستان، سوئد، هلند، ترکیه، روسیه، کانادا، عربستان، امارات متحده عربی و هندوستان صادر می‌نماید.چینی زرین بارها به عنوان صــادرکننده و تولیدکننده نمونه کشور و همچنین واحد نمونه بیمه و صنعت سبز ملی برگزیده شده است وگواهینامه­های رعایت حقوق مصرف­کننده، پروانه بهداشت، استانداردOHSAS 18001, ISO 14001, ISO 9001    را در کارنامه خود دارد. 

 




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :