به دخت

 




سلام بر پرچم‌دار کشتی انقلاب

دانه دانه مروارید لحظه‌ها را با یاد شما به رشته می‌کشیم تا لحظه وصال از راه برسد و فضای استان خراسان شمالی از وجود شما عطرآگین شود.

 

 

به گزارش جهان به نقل از فارس، خراسان شمالی، گنجینه‌ای از فرهنگ‌ها، باب الرضا با گستره‌ای به مساحت 28 هزار کیلومتر با کوه‌های سر به فلک کشیده و استوار آلاداغ و شاه جهان و با اقوام مختلف کرد، ترک، تات و ترکمن، همه چشم بر قدوم مبارک شما دوخته‌اند و بر خود می‌بالند که میزبان رهبری از سلاله خورشیدند.

در زمانی که دل‌های مردم این دیار هم به مانند سایر نقاط ایران اسلامی و جهان اسلام، مالامال از درد و رنج اهانت به عزیزترین بنده خدا، محمد مصطفی (ص) است، حضور شما مرهمی است بر دل‌های عاشقان امامت و ولایت.

مردم ولایت‌مدار خراسان شمالی همیشه ثابت کرده‌اند که مدافع ولایت و اسلام ناب محمدی (ص) هستند و خواهند بود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

این مردم همیشه مدافع خاک مقدس ایران و حریم ولایت بوده‌اند و هستند و دلیل بر این ادعا تقدیم قریب به دو هزار و 635 شهید، 400 آزاده، 6 هزار و 500 جانباز، 41 سردار شهید و سه هزار و 500 رزمنده است.

مردم خطه سرسبز خراسان شمالی در دوره طلایی دفاع مقدس طلایه‌دار پیشتازی به میادین جنگ بودند.

اینجا خراسان شمالی است، سرزمین خورشید، سرزمین سردارانی که جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و در راه خدا و حمایت از ولایت تقدیم کردند.

سرداران رشیدی چون رجبعلی محمدزاده فرمانده سپاه سلمان، سردار ایرج رستمی جانشین دکتر چمران و دیگر سرداران و شهدا که اسوه شجاعت، ایثار و ولایت‌مداری مردم این استان هستند.

مردم خراسان شمالی بی‌صبرانه منتظر قدوم مبارک و پربرکت رهبر محبوبشان هستند تا همبستگی و اتحاد خویش را در روز چهارشنبه به نمایش بگذارند.

ما می‌آییم تا حماسه جاودانی را در تاریخ استانمان خلق کنیم، ما می‌آییم تا تجدید بیعت کنیم با مقتدا و مولایمان. سال‌هاست که مردم این دیار درد و دل خویش را در دل نگه داشته‌اند تا با رهبرشان در میان بگذارند، اما دیدار یار همه ناراحتی‌ها و مشکلات را تبدیل به شادی خواهد کرد.

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم                               چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

کوچه پس کوچه‌های این دیار رنگ و بوی بهار به خود گرفته است، این روزها در تقویم شهر و دیار ما جاودانه خواهد شد و روز 19 مهر را بر سنگ کتیبه‌های عشق حک خواهیم کرد.

حلاوت لحظه‌های وصال پیشاپیش مبارک.

خوش صدای قدم ناب کسی می‌آید                              عطر نرگس سوی این خانه بسی می‌آید

چشم دل باز کن و آمدن یار ببین                                   که شمیم نفس خوش نفسی می‌آید




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :