به دخت

 




آرام و ملایم و فقط کمی موفق باشید

بسیاری از ما در زندگی شتاب می‌کنیم، نگران هستیم، می‌ترسیم و به گونه‌ای زندگی می‌کنیم که گویا با یک موضوع مهم روبه‌رو هستیم. در واقع می‌ترسیم که اگر ملایم، آرام و دوست‌داشتنی‌تر باشیم، درجا بزنیم، تنبل، بی‌احساس و بی‌تفاوت شویم و به این ترتیب از هدفمان دور بمانیم.

 

. شما می‌توانید این ترس را با درک این که خلاف آن واقعیت دارد، به حال خود بگذارید، افکار وحشت‌آفرین، آتشی شدن، بی‌عقلی و از کوره دررفتن، مقدار قابل توجهی انرژی، خلاقیت و حرکت را از زندگی می‌گیرند. وقتی هراسیده و عصبی هستید، به طور طبیعی از بزرگ‌ترین نیروی درونی خود، دور می‌شوید، البته بدون در نظر گرفتن لذتی که قرار است ببرید، هر موفقیتی که کسب کرده‌اید، همراه ترس شما است، نه به خاطر آن!

وقتی آرامش درونی دارید، کمتر به خاطر آرزوها، احتیاجات و تمایلاتتان نگران می‌شوید. و بدین ترتیب به آسانی روی اهداف زندگی‌تان تمرکز پیدا می‌کنید. به این ترتیب موفق خواهید شد.

 

 



نظرات ارسال شده
محمدجواد
چهارشنبه 18 مرداد 1391


اگه آدم بتونم توقعاتش را كم كنه از خودش از همسرش از خانواده ها كلا راحتتر زندگي ميكنه اما نميدونم چكار كنم من دوس دارم تو هر كاري بهترين باشم خودم رو به اب و آتيش ميزنم، از خودم خسته شدم يا بهتر بگم از توقعات زيادي كه از خودم دارم خسته شدم.شما بگيد چكار كنم.


1
0

ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :