به دخت

 




گول تبلیغ شامپوها را نخورید

در مورد تغذیۀ مو از خارج چه عقیده‌ای دارید؟ برای برخی از شامپوها و حالت‌دهنده‌ها تبلیغ می‌کنند که حاوی مواد مغذی‌ای هستند که موهای شما به آن‌ها نیاز دارند و استفاده از این فرآورده‌ها موی شما را سالم و پُرپُشت نگه می‌دارد.

آیا شما هم این گونه فکر می‌کنید؟ اگر چنین عقیده‌ای دارید، بدانید که تحت تأثیر و فشار تبلیغات هستید.

لذا به خاطر داشته باشید که، شامپوها خیلی مفید نیستند، این فرآورده‌ها می‌توانند از طریق ایجاد تورم موقتی تنۀ مو، به مو کمک کنند تا ظاهری پُرپشت بیابد، اما جز این کاری نمی‌کنند.

فرآورده‌های مراقبت‌کنندۀ مو نمی‌تواند رشد مو را تقویت کنند، زیرا موی موجود در روی سطح سر مرده است تنها راه برای این که مواد مغذی بتوانند رشد مو را تقویت کنند آن است که وارد پوست سر بشوند، یعنی جایی که مو تولید می‌شود.

دکتر زمترف می‌گوید:

شما می‌توانید هرچه را دوست دارید، روی موهایتان بگذارید، اما اگر نتوانید در حدود نیم سانتی‌متر یا بیش‌تر به داخل پوست سر نفوذ کند تا به فولیکول مو برسد- که هرگز نمی‌تواند برسد- هیچ اثری نخواهد داشت. تغذیه باید از درون بدن انجام شود.

 



نظرات ارسال شده
رزيتا
چهارشنبه 18 مرداد 1391


مرسي


0
0
مهرناز
چهارشنبه 18 مرداد 1391


من يه شماپي ايراني خوب ميشناسم كه واقعا عاليه و اكثر پزشكان اونو تاييدش كردن شامپوهاي سينره هست . دكتر براي تقوين موهام شامپو جوانه گندم سينره رو تجويز كرد كه خيلي ازش راضيم


0
0

ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :