به دخت

 




مقدمات لازم برای ملاقات در دوران عقد

در ملاقات‌هایی که دختر و پسر در دوران عقد با یکدیگر دارند برای موفق و شاداب بودن این دیدارها باید مقدماتی را فراهم ساخت:

- آراسته بودن دختر این است که لباسی را بپوشد که برازنده‌ی او است. خود را به نحوی مطلوب و زیبا آرایش کند. موهای خود را به شکلی مناسب و زیبا مرتب نماید و از عطری مناسب که مورد علاقه‌ی همسرش است و جذابیت او را بیشتر می‌کند استفاده نماید.

- همیشه قبل از حضور در خانه‌ی همسرتان، با یک تلفن آن‌ها را از آمدن خود مطلع سازید. در صورتی که مجبور به لغو قرار ملاقات شدید، حتماً سریع به آن‌ها خبر دهید و اگر هم به منزل همسرتان دیر رسیدید از آنان عذرخواهی کنید.

3- از نوشتن کلمات زیبا بر روی هدیه‌ی خود دریغ نکنید. «عزیزم دوستت دارم»، «تقدیم با عشق»، «تقدیم با گرم‌ترین محبت‌ها»، و ...ناگفته نماند که گفتن این کلمات در هنگام دادن هدیه محبت شما را در دل همسرتان بیشتر خواهد کرد.

    4- با کلامی زیبا و دلنشین از هدیه همسرتان تشکر کنید و متقابلاً علاقه خود را به او ابراز کنید. هدیه‌ی همسرتان با عشق و علاقه به شما تهیه شده مبادا ارزش حقیقی آن را به واسطه‌ی هزینه‌ی کم یا کوچکی‌اش نادیده بگیرید.

5- خانواده‌ی دختر باید در حد توان خود وسایل لازم برای یک پذیرایی گرم و صمیمی از داماد را فراهم سازند. با رویی خوش پذیرای داماد خود باشید و در صورت امکان اتاقی را برای ملاقات خصوصی آن‌ها اختصاص دهید.

6- استقبال گرم از همسر هنگام ورود به منزل یکی از عوامل پایداری و استحکام خانواده است.

7- در ملاقات خصوصی ابتدا با گفتاری نرم و صمیمانه که حاکی از اشتیاق نسبت به یکدیگر است با هم احوال‌پرسی کنید. در آغوش گرفتن و بوسیدن هم یکی از امور ضروری در این ملاقات‌ها می‌باشد که نشانه‌ی محبت‌تان به یکدیگر است.

8- سعی کنید در این دیدارها با یکدیگر گفت‌وگو داشته باشید، زیرا صحبت نکردن با یکدیگر موجب سردی در روابط میان شما می‌گردد. ضمن این که با انجام این گفت‌وگوها می‌توانید از یکدیگر شناخت بیشتری پیدا کنید و با روحیات و خصوصیات رفتاری یکدیگر آشنا شوید.

9- از همسر خود تعریف کنید! از نوع رفتار او، وضعیت ظاهری، از عطری که استفاده کرده است. این‌ها از جمله عواملی است که بر جذابیت ملاقات‌های شما می‌افزاید و موجبات دلبستگی بیشترتان را فراهم می‌کند.

 





ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :