به دخت

 




فواید خرید عقد

خرید عقد شروعی برای پذیرش مسؤولیت می‌باشد و فرصت خوبی است که داماد با لوازم موردنیاز و سلایق همسرش آشنا شود.

- در صورتی خرید عقد می‌تواند هدیه‌ای برای ابراز محبّت باشد که عروس و داماد در هنگام خرید به سلیقه و آداب و رسوم یکدیگر احترام بگذارند و توقّعات و سطح مالی طرف مقابل را درک نمایند.

- خرید عقد فرصت مناسبی برای آشنایی با بسیاری از خصوصیات اخلاقی، برخوردهای خانوادگی و اجتماعی و انتظارات عروس و داماد و خانواده‌هایشان می‌باشد.

- بهتر است خریدی هرچند مختصر قبل از جاری شدن صیغه‌ی عقد صورت بگیرد.

- از آنجا که تا قبل از خواندن صیغه‌ی عقد هنوز تعهّدی ایجاد نشده است، بروز برخی رفتارهای ناشایست در خرید عقد می‌تواند به تصمیم شما در انتخاب شخص کمک شایانی کند.

- فردی که در خرید از روی احساسات صرف،  به هر خواسته‌ی همسرش جامه‌ی عمل بپوشاند، نمی‌تواند برای مسائلی که در طول زندگی پیش می‌آید تصمیمی منطقی بگیرد.

- وقتی که حتی از خرید کالای خوب و ارزان‌قیمت خودداری می‌کند، به تو این هشدار را می‌دهد که شاید فرد خسیسی باشد.

- رفتار عروس و داماد در حین خرید نشان می‌دهد که به نظر دیگران احترام می‌گذارند و با اراده تصمیم می‌گیرند یا این که خودرأی هستند یا دهن‌بین و تنها با توجه به نظرات دیگران انتخاب می‌کنند.

- عدم تصمیم‌گیری و انتخاب مستقلانه در خرید اجناس از ضعف قدرت تصمیم‌گیری و عدم استقلال فکری او خبر می‌دهد که البته ممکن است به خاطر عدم تجربه در خرید باشد.

- حتی یک عکس‌العمل ناگهانی و پرخاشگرانه می‌تواند هشداری برای شما باشد مبنی بر این که او را درست نشناخته‌اید. در این مواقع خوب است تأمّل بیشتری روی اخلاق او داشته باشید و عکس‌العمل او را در موقعیت‌های دیگر بسنجید.

 




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :