به دخت

 




اینترنت کشور در شان ایرانیان نیست

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعتقاد بر اینکه با شرایط فعلی وضعیت اینترنت می توان گفت که اینترنتی در کشور وجود ندارد، اعلام کرد: خدمات نامناسب این شبکه در شان ایرانیان نیست.

گیورک وارطان با بیان اینکه سرعت اینترنت به اندازه ای پایین است که اصلا اینترنت حساب نمی شود، اظهار داشت: قیمت بالا ، سرعت پایین اینترنت و خدمات نامناسب این شبکه در شان ایرانیان نیست.
وی با تاکید بر اینکه باید قیمت اینترنت کاهش پیدا کند و کیفیت خدمات آن افزایش یاید، ادامه داد: قطعی کانکشن ها موضوعی است که باید مورد توجه مسئولان وزارت ارتباطات قرار بگیرد.
وارطان با بیان اینکه ذات مجلس تذکر به قوه مجریه است و درخصوص وضعیت نابسامان اینترنت، تاکنون قوه مقننه وظیفه خود را انجام داده است، گفت: کمیته مخابرات مجلس بررسی وضعیت اینترنت و حل مشکلات این شبکه را به صورت پیوسته در دستور کار خود قرار داده است.
وی گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چندی پیش در کمیسیون صنایع و معادن حاضر شد و قول مساعد برای حل مشکلات اینترنت در کشور را داده است.
وی با بیان اینکه در زمینه حل مشکلات اینترنت بحث بر سر تعریف ها است، افزود: وزیر ارتباطات اعلام کرده که ظرفیت برای افزایش سرعت اینترنت وجود دارد اما موانعی در این میان است که نمی توان سرعت این شبکه را افزایش داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن در پایان خاطر نشان کرد: ولی در مجموع افزایش سرعت، کاهش قیمت و ارتقاء کیفیت خدمات این شبکه در دستور کار قرار دارد و مورد پیگیری قرار می گیرد.




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :