به دخت

 




HP ProBook 4530s-Aلپ تاپ اچ پی پروبوک 4530 اس

لپ‌تاپ 4530s HP ProBook محصول دیگری از سری بیزینسی ProoBook این شرکت می‌باشد که در رده‌ی کاربری مشاغل کوچک قرار می‌گیرد. لپ‌تاپ‌های بیزینسی اصولا دارای ویژگی‌های خاصی هستند که آن‌ها را برای استفاده کردن در محیط‌های شغلی متناسب می‌سازد. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به بدنه‌ی پر دوام، قدرت سخت‌افزاری بالا، ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و نمایشگر با سطح غیر براق اشاره کرد. در ضمن معمولا در ساخت آن‌ها از خصوصیات تجملی و تزئینی هم استفاده نمی‌شود و ظاهر جدی‌تری دارند. 4530s نیز چنین نوت‌بوکی می‌باشد که از نمایشگر 15.6 اینچی مات و بدنه‌ی آلومینیومی بسیار مستحکم خش‌دار بهره می‌برد.

 

نقد و بررسی HP ProBook 4530s-A

 

با اینکه بیشتر بدنه فلزی است ولی قاب دور نمایشگر و قسمت زیرین از پلاستیک ساخته شده که خوشبختانه آن‌ها نیز از کیفیت بالایی برخوردارند. در ضمن این نوت‌بوک با وزن 2.36 کیلوگرم، خیلی سبک‌تر از استاندارد نوت‌بوک‌های 15.6 اینچی می‌باشد.

نمایشگر 15.6 اینچی با نور پس‌زمینه‌ی LED این نوت‌بوک رزولوشن استاندارد 768 × 1366 پیکسل را ارایه می‌دهد و علاوه بر روشنایی بالا؛ دارای سطحی مات می‌باشد. بنابراین لازم نیست دیگر نگران بازتاب نورهای مزاحم دفتر کار در آن باشید و نیز در زیر نور خورشید هم عملکردی بسیار عالی ارایه می‌کند. کیفیت دید از زاویه و تولید رنگ هم در حد متوسط لپ‌تاپ‌های هم رده قرار دارد. لولاهای نگه دارنده‌ی نمایشگر هم کار خود را عالی انجام می‌دهند و نمایشگر را خیلی محکم بر سر جای خود نگه می‌دارند.

چه در خانه باشید، چه در اتاق کنفرانس، دفتر کار یا هر مکان دیگری، Hp Probook 4530s جذاب‌ترین نوت‌بوک در کلاس خود است. با توجه به طراحی عریض این نوت‌بوک، 4530s از صفحه کلید بزرگ و کامل با یک صفحه کلید کوچکتر عددی در سمت راست بهره می‌برد. چنین صفحه کلید عددی به خصوص در نوت‌بوک‌های بیزینسی کاملا ضروری است و به کار وارد کردن اعداد سرعت می‌بخشد. صفحه کلید از نوع جزیره‌ای یا Chiclet می‌باشد و کلیدهای مجزای آن تا حدودی مقعر هستند، عمق عملکرد زیادی دارند، سر و صدا نمی‌کنند و در کل بازخورد خیلی عالی را به کاربر منتقل می‌کنند. به دلیل جدا بودن کلیدها بر روی شاسی و فاصله‌ی زیادی که از هم دارند، عمل تایپ کردن بسیار سریع‌تر و آسان‌تر می‌شود و احتمال خطا در فشردن کلیدها نیز پایین‌تر می‌آید. این صفحه کلید در برابر ریزش مایعات مقاوم می‌باشد تا اگر احیانا لیوان چای شما بر روی آن ریخت، دچار آسیب جدی نشود و با سر و ته کردن نوت‌بوک بتوانید همه‌ی چای ریخته شده را خالی کنید. تاچ پد نیز کیفیتی به همان خوبی را ارایه می‌کند. از نظر ابعاد کاملا بزرگ است و حساسیتی مثال زدنی دارد.

اسپیکرها در قسمت بالای صفحه کلید قرار گرفته‌اند که صدای واقعا بلند و خوبی را تولید می‌کنند. بدین ترتیب صدای آن‌ها به راحتی فضای یک اتاق را پر می‌کند. کیفیت صدا با فن‌آوری SRS Labs Premium Sound بهبود می‌یابد.

 


 

منبع




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :