به دخت

 




دروغ گفتن زن بیشتر از اعتیادش مرد را زجر می‌داد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.این مرد در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه همسرم معتاد به شیشه است، گفت: همسرم با وقاحت در مقابل من و فرزندم ماده مخدر شیشه مصرف می‌کند و مدعی است که معتاد نیست. من تحمل دروغ‌هایش را ندارم.

وی ادامه داد: قبول نکردن اعتیاد توسط همسرم مرا بیشتر عذاب می‌دهد و من حاضر به ادامه زندگی در کنار او نیستم و طلاق می‌خواهم.

مرد بیان کرد: بعد از طلاق حضانت فرزندم را بر عهده می‌‌گیرم چون همسرم صلاحیت نگهداری و توان مالی‌اش را ندارد.

زن در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه من هم حاضرم از شوهرم جدا شوم چون او به من تهمت اعتیاد می‌زند، اظهار داشت: زندگی در کنار مردی که تهمت اعتیاد به شخص می‌زند سخت است و من نیز خواهان طلاق هستم.

وی ادامه داد: مهریه‌ام که 14 سکه بهار آزادی است را به شوهرم می‌بخشم تا او سریع مرا طلاق دهد چون من دیگر نسبت به زندگی در کنار او اکراه دارم.

مرد عنوان کرد: همسرم در حال حاضر به شکلی برخورد می‌کند که مرا مقصر و خود را بی‌گناه نشان دهد ولی به این صورت نیست چون من مقصر نیستم و اعتیاد و دروغ همسرم زندگی‌مان را نابود کرده است.

زن در ادامه گفت: دیگر نمی‌خواهم به حرف‌های بیجای شوهرم گوش کنم و خواهان طلاق هستم همچنین حضانت فرزندم را شوهرم باید برعهده گیرد.

مرد بار دیگر بیان کرد: اگر همسرم فقط معتاد بود، من با موضوع کنار می‌آمدم ولی دروغ گفتن و قبول نکردن این موضوع مرا عذاب می‌دهد و حاضر به ادامه زندگی با او نیستم چون دیگر به او اعتماد ندارم و فکر می‌کنم تمام حرف‌هایش دروغ است.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین و با اصرار زن و مرد، حکم طلاق را صادر کرد همچنین مهریه از سوی زن بذل شد.

قاضی بعد از آماده کردن صورتجلسه و صدور حکم طلاق از زن و مرد خواست که به خاطر فرزندشان طی زمان مشخصی که تعیین شده از جدایی منصرف شوند.




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :