به دخت

 




وصيت نامه ي شهدا

امام خمینی (ره):

پنجاه سال عبادت کردید خدا قبول کند یکبار هم وصیت نامه یکی از این شهدا را بگیرید و مطالعه کنید

 

من نمي‌خواهم آينده را ببينم، مي‌خواهم آينده را با خون خود بسازم تا شما و فرزندان شما بتوانيد آيندة سالم و زيبايي داشته باشيد.

  شهیدسيدرضا هوشمندحسيني

 

آغاز حرفم را با پيامي از شهيد حاج همّت فرماندة لشكر محمد رسول‌الله آغاز مي‌كنم كه گفت: «كربلا رفتن خون مي‌خواهد» آري، كربلا رفتن خون پاكان را مي‌خواهد، خون صابران را مي‌خواهد، خون جواناني را كه دست از زندگي و دست از دنياي فاني كشيده‌اند مي‌خواهد تا با ريختن خون خود درخت اسلام را بارور كنند،‌ تا آيندگان از ثمرة اين درخت هر چه بيشتر بهره گيرند، البته، زندگي زماني شيرين است كه انسان ذخيره براي آخرت داشته باشد. این زندگي سپري مي‌شود و مرگ همه را فرا خواهد گرفت. پس، چه بهتر كه مرگي در راه خدا داشته باشيم؛ مرگي خونبار در راه خدا و در راه نيل به دين خدا. 

  شهیديزدان رزاقي  

 

 ****************************************************** 

ان‌شاءالله كه پيروزي نهايي را به دست آوريم تا بتوانيم اسلام را بر جهان حاكم گردانيم.

  شهیدرضا مزرعه فراهاني

 ******************************************************

 

اين وظيفة شماست كه نسلهاي آينده را، اين شكوفه‌هاي انقلاب را، كه هنوز نرسيده هستند با فرهنگ اسلامي آشنا سازيد، برايشان اين حماسه‌ها و دلاوريهاي سلحشوران را بازگو نماييد كه آنها اين جانبازيها را سرمشق قرار دهند. 

شهیدمحمد دوست‌محمدي

 

 ******************************************************

لحظه ‏اى از ياد خدا غافل نشويد.

شهید غلامرضا مجنونى

 ******************************************************

اى امت اسلام! من به عنوان يك شهيد، اگر اسلام بپذيرد، و به عنوان يكى از فرزندان شما، شما را به تقواى الهى سفارش مى‏كنم. بترسيد از خدا كه خوف از خدا، ترس ديگران را از دل شما بيرون مى‏كند. 

شهید على شبانى شوكت آباد

 ******************************************************

 براى خدا حركت خود را سريع‏تر كنيد، كه محرومان براى نجات خود به دست شما، لحظه شمارى مى‏كنند.

شهید هادى اسداللهى

 ******************************************************

 اميدوارم كه هميشه خودتان را در محضر خداوند بدانيد.

شهید نصرالله عطايى

 ******************************************************

خواهرم! به عنوان يك فرد مسلمان، و به عنوان برادر كوچك‏تر به شما مى‏گويم، نكند از امر خدا فراموش كنيد.

شهید محمد حسن قلى زاده

 ******************************************************

 

از شما اى خواهر بزرگتر و گرامى‏ام درخواست دارم وقتى من شهيد شدم، ان‏شاءالله با اعمال و رفتار و گفتار زينبى‏تان، مشتى محكم بر دهان امپرياليزم و ياوه سرايان بكوبيد و بچه‏هايت را هم طورى تربيت كنى تا روزى كه بزرگ شدند، اسلحه‏ى بر زمين افتاده‏ى مرا بردارند و راهى را كه من نتوانستم به پايان برسانم، ان‏شاءالله آن‏ها به پايان برسانند و به آنها بگو: دائى كوچك‏ترشان، منتظر اقدامات آن‏ها در جهت خدمت به اسلام است.

شهيد مجتبى عالم كار       

 ******************************************************
-
اي ملت بدانيد امروز مسئوليتتان بزرگ و بارتان سنگين است و بايد رسالتتان را كه پاسداري از خون شهيدان است انجام دهيد و تنها با اطاعت ازروحانيت متعهد و مسئول كه در راس آن ولايت فقيه مي باشد و امروز سمبل آن امام بزرگوار امت قادريد اين راه را ادامه دهيد.
-
خواهرانم! در تربيت فرزندانتان بكوشيد و حجاب را رعايت كنيد، زهراگونه زندگي كنيد.....
-
سفارشم اين است، مردم! به ياد خدا و روز جزا باشيد پيرو ائمه اطهار باشيد، كه .....
-
مردم! امام زمان (عج) را فراموش نكنيد. مردم! دنباله رو روحانيت باشيد كه چراغ راه هدايتند.....
از امام اطاعت كنيد كه عصاره اسلام است، او را تنها نگذاريد كه نماينده حجه بن الحسن (ع) است


شهيد حسين برهاني

 ******************************************************

از برادران و خواهران مي خواهم كه اين نهضت را حفظ كنيد و در راه صدور آن از هيچ كوششي دريغ نكنيد و مگذاريد بار ديگر دست جنايتكاران شرق و غرب در شما مسلط گردد و خونهاي هزاران شهيد از دست برود. در نمازهاي جماعت و جمعه با جديت شركت كنيد. با وحدت و اطاعت از مقام رهبري و پيروي از دستورات اسلام و پاسداري جدي از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن توطئه هاي استكبار را خنثي و نقش بر آب كنيد

 شهيد مرتضي بهراميان

  ******************************************************


"
خدايا! تو را به حسين قسم مي دهم كه ما را از فيض شهادت محروم نفرما، پدر و مادرم از شما مي خواهم كه بعد از شهادت من براي من گريه نكنيد، بلكه به مظلوميت آقا اباعبدالله الحسين (ع) در روز عاشورا فكر كنيد دوستان و آشنايان و دانش آموزان شما را به شهداي كربلا قسم مي دهم كه يك لحظه از فرهنگ جهاد و شهادت و امر به معروف و نهي از منكر غافل نباشيد، كه اگر خون شهداي كربلا و پيام زينب (س) نبود، امروز اسلام و قرآن در عالم پيشرفت نمي كرد در پايان از همه شما حلاليت مي خواهم و از شما تقاضا دارم كه امام عزيز را تنها نگذاريد..."

 شهيد بهنام خرم بخت

 ******************************************************
 

....برادرانم! به ريسمان الهي اعتصام كنيد و آن را رها نسازيد ،هرچه به كلاس بالاتري از ايمان برويم درسهايمان مشكل مي شود و درس امتحانات مشكل تر و شيطان هم تلاشش  بيشتر مي شود. مبادا پس از چند صباحي تحمل درد و رنج و زحمت در راه خداي بزرگ به دره نيستي سقوط كنيم، قرآن زياد بخوانيد و سعي كنيد زمانيكه خداوند با شما صحبت مي كند ترجمه تحت اللفظي آن را بدانيد .تقوا تقوا اساس كار است اگر تقوا نباشد اكثر عبادات به خاطر غير خدا مي شود، نماز را طوري بخوانيد كه بدانيد با خدا چه مي گوييد مبادا عباداتمان بندي باشد كه ما را از راه سعادت بازدار بدين واسطه كه فكر كنيم خيلي آدم خوبي هستيم عبادات ما بايد پله اي براي صعود ما به درجات و كلاسهاي بالاتر باشد


شهيد سيد عباس جولايي

  ******************************************************
"
كساني كه به ولايت امام اعتقاد ندارند بر جنازه من حاضر نشوند، سلام مرا به رهبر عزيزم، پدر يتيمان برسانيد و به خانواده شهدا بگوييد كه تا آخرين قطره خونمان صحنه هاي نبرد حق عليه باطل را ترك نخواهيم كرد، و با خداوند پيمان مي بنديم كه در تمام عاشورا و كربلاها، حسين (ع) زمان را تنها نگذاريم، و سنگرها را خالي نخواهيم كرد و تا هنگامي كه پرچم لااله الا الله در تمام جهان به اهتزاز درنيايد و احكام اسلام و قرآن در زير پرچم توحيد و اسلام به اجرا درنيايد ساكت نخواهيم نشست

 شهيد محسن پورقاسمي

 ******************************************************

در راه خدا با آنان كه به جنگ و دشمني شما برخيزند جهاد كنيد ولي ستمكار نباشيد كه خدا ستمكاران را دوست ندارد. در مراسم نماز جماعت و جمعه شركت فعال داشته باشيد و در نمازهايتان براي رزمندگان اسلام و امام امت و براي ظهور مهدي (عج) دعا كنيد و افتخار كنيد كه در راه خدا و براي اسلام جهاد كردم و كشته شدم مبادا شما با شهادت و يا كشته شدن من ناراحت باشيد

 شهيد سيد محمد سادات
  ******************************************************

حقير حميدرضا زرچيني (كربلايي) فرزند محمد، شماره شناسنامه 3467، متولد تهران 1340 اين وصيت نامه را در كمال عقل و شعور به رشته تحرير درمي آورم و اعتقادات خود را به مباني قرآن و سنت محمد (ص) و اهل بيتش و نظام جمهوري اسلامي ايران ابراز كرده و به دين اقرار مي كنم:"اشهدان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان عليا ولي الله" نيز اعتقاد دارم به رجعت ... و هم اكنون در اين برهه از زمان ،نداي هل من ناصر ينصرني از زبان پير عشق، تقوي مجسم ... امروز نداي حسين زمان به گوش مي رسد و جوانان حزب الله، جندالله ،به اين ندا لبيك مي گويد .وصيت به پدر و مادرم و امت شهيدپرور و ايثارگر ايران، پدر و مادر عزيز و مهربانم! همانطور كه 20 سال پيش خدا مرا به شما به امانت سپرد و شما مرا بزرگ كرديد و الحق كه از هيچ كوششي دريغ نكرديد و درآن هنگام مرا با قنداق سفيد بستيد، هم اكنون صاحبش امانتش را مي خواهد و شما با همان دستها مرا با پارچه سفيد (كفن) به صاحب اصليش بازگردانيد.... اما امام، به والله قسم امام يك نعمت الهي است و ما حزب اللهيان تا آخرين قطره خون خود را ،در راه هدفش كه همان مكتب محمد (ص) است ،نثار مي كنيم. او از سلاله پاك حسين (ع) و ابراهيم ثاني است، برادران و خواهراني كه عاشق اين مكتب هستيد ،خود را با كتابهاي اسلامي كه صدها فقيه و فيلسوف و عالم زحمت كشيده اند ،انس دهيد و با آنها دست. ... دوستي دهيدآیه" اطيعو الله و اطيعوالرسول و اولي الامر منكم "راعمل کنید و به تبليغات عوامل خارجي شرقي و غربي گوش فرا ندهيد و از سازمانهاي بين المللي همچون سازمان ملل متحد صلح نوبل، عفو بين المللي و كليساي واتيكان خوف به خود راه ندهيد، چه پروندهاي اين سازمان همه تاريك و كثيف است .... وصيت مي كنم بر سنگ قبرم نوشته شود:"عشاق اگر لقاي تو را آرزو كنند، بايد ز خون خويشتن اول وضو كنند"

شهيد حميدرضا زرچيني

 

 




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :