به دخت

 




دختران اصفهاني قهرمان بلامنازع رقابت هاي تنيس روي ميز جوانان كشور شدند

مسابقات تنيس روي ميز بانوان كشور در رده سني جوانان با قهرماني تيم اصفهان در بخش تيمي، انفرادي و دوبل، بعداز ظهر امروز (چهارشنبه) در قزوين پايان يافت.پيشتر در بخش تيمي اين رقابت ها كه روز سه شنبه قبل از برگزاري مسابقات انفرادي و دوبل به پايان رسيده بود، تيم اصفهان در ديدار نهايي با پيروزي سه بر يك مقابل قزوين مقام قهرماني بخش تيمي را به خود اختصاص داده بود.

يم هاي مازندران و البرز نيز كه پيش از اين از صعود به ديدار پاياني بازمانده بودند، به طور مشترك در جاي سوم بخش تيمي مسابقات تنيس روي ميز بانوان جوانان كشور قرار گرفتند.
در ادامه اين مسابقات و در پنجمين روز برگزاري اين رقابت ها كه امروز در بخش انفرادي دنبال شد، 'مليكا آخوندي' از اصفهان با پيروزي مقابل همشهري خود، 'نوشين ميراعلايي' عنوان قهرماني را بدست آورد. در اين بخش پس از ميراعلايي كه با قبول شكست در ديدار نهايي مقام دوم را كسب كرد، 'محدثه سليماني' از قزوين و 'فروزان پروين نژاد' از اصفهان به طور مشترك در جاي سوم قرار گرفتند.
گزارش خبرنگار ماا از مسابقات تنيس روي ميز بانوان جوانان كشور حاكي است، در بخش دوبل نيز اصفهاني ها با تركيب 'نوشين ميراعلايي و مليكا آخوندي' مقام قهرماني را به ديار نصف جهان بردند.
در اين بخش همچنين، گروه 'زهرا علوي' از خوزستان و 'فروزان پروين نژاد' از اصفهان عنوان دوم بخش دوبل مسابقات تنيس روي ميز بانوان جوانان كشور را از آن خود كردند و تركيب 'زهرا نياقي ها' و 'رضوان بهرامي' از قزوين و 'هستي خدايي' و 'مهسا اردشيري' از مازندران نيز در مكان سوم قرار گرفتند.




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :