به دخت

 




برترین بانوان دوومیدانی کار قم معرفی شدند

نایب رئیس هیئت دوومیدانی استان قم از معرفی برترین‌های رقابت‌های دوومیدانی بانوان قهرمانی استان قم جام دفاع مقدس خبر داد.راحله واقفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در قم اظهار داشت: پیکارهای دو‌و‌میدانی بانوان قهرمانی استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی با شرکت برترین بانوان دو‌و‌میدانی کار قمی برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان و نفرات مدعی حاضر در مواد مختلف رقابتی در این دوره از پیکارهای دو‌ومیدانی قهرمانی بانوان قم در پیست و زمین چمن مجموعه ورزشی 15 هزار نفری یادگار امام قم با حریفان به رقابت پرداختند تا اینکه نفرات برتر شب گذشته معرفی شدند.
نایب رئیس هیئت دو‌و‌میدانی استان قم بیان کرد: شرکت کنندگان در رقابت‌های این دوره در مواد 100 متر، 800 متر، پرش طول و پرتاب وزنه و همچنین 100 متر زیر 12 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند تا نفرات برتر در پایان مورد تجلیل قرار بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: رقابت‌ها در چهار ماده در رده سنی آزاد برگزار شد و خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوب بانوان علاقمند و فعال رشته دو و میدانی بودیم زیرا 55 دو‌و‌میدانی کار در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.
واقفی یادآور شد: در پایان این دوره از مسابقات و در رشته 100 متر زهرا مرادی با کسب بهترین رکورد موفق به کسب مقام قهرمانی شد، در این ماده‌ هانیه فیضی در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد و مقام سوم را زهرا مظفری از آن خود کرد.
وی بیان کرد: این در حالیست که در رشته 800 متر سپیده مظفری موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شد، در این ماده ام‌البنین اکبری در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمانی را به دست آورد، ضمن اینکه مقام سوم به ربابه سرداری رسید.
نایب رئیس هیئت دوومیدانی استان قم عنوان کرد: در پایان رقابت‌های رشته پرتاب وزنه، نسرین حبیبی با بهترین رکورد موفق به کسب جایگاه نخست و مقام قهرمانی شد، در این ماده الهام کرمانی توانست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند، ضمن اینکه ثریا پارس لاری سوم شد.
وی بیان کرد: همچنین در ماده پرش طول این دوره از رقابت‌ها دو و میدانی قهرمانی بانوان استان قم جام دفاع مقدس، فاطمه محمدی با کسب برتری در رقابت به دیگر حریفان در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، در این ماده نسرین چراغی نایب قهرمان شد و زهرا بند کوثری عنوان سوم را کسب کرد.
واقفی عنوان کرد: در رقابت‌های رده سنی زیر 12 سال نیز که تنها در ماده 100 متر برگزار شد، عنوان نخست به فاطمه فیضی رسید، فائزه فیضی در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد و مقام سوم را فاطمه سرداری کسب کرد.
در پایان این دوره از مسابقات با حضور سیده لیلا عنبری معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، ابوالقاسم اکرمی رئیس هیئت دو و میدانی استان قم و سایر مسئولان از برترین‌ها تجلیل به عمل آمد.




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :