به دخت

 




پايگاه مجازی «بانو نت» ويژه دختران و بانوان ايرانی آغاز به كار كرد

خبر افتتاح وبسايت تخصصي بانونت در خبرگزاري ها و سايتهاي مختلف اعلام شد . اين خبرگزاري ها و سايت ها عبارتند از:

ايسنا

 

 

 

ايكنا

 

 

 

 

قزوين امروز



 

شبستان 

 

 

سبد نيوز 

 

 

 

خبرفارسي 

 


 


قطره

 

 

 


گروه انديشه و علم: پايگاه مجازی بانونت ويژه دختران و بانوان ايرانی و با هدف توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی از مركزيت استان قزوين آغاز به كار كرد.به گزارش خبرگزاری قرآنی(ايران) شعبه قزوين،«مريم طالبی» مدير اجرايی پايگاه مجازی«بانو نت» در گفت‌وگو با ايكنا گفت: پايگاه اينترنتی«بانو نت»به همت جمعی از دانشجويان، طلاب و حافظان قرآن ،در نمايشگاه قرآن استان قزوين ويژه دختران و بانوان ايرانی رونمايی شد.

اين پايگاه مجازی، با هدف توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی از مركزيت استان قزوين آغاز به كار كرد.

اين سايت با تلا‌ش‌های«سيدی» معاون امور بانوان استانداری استان قزوين، «شفيعی‌ها» مديركل فرهنگ و ارشاد استان و «محمد‌حسين فائزی» معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و از چهره‌های فرهنگی و هنری استان موفق به اخذ مجوز از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی شده و به طور رسمی كار خود را آغاز كرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی در اين باره توضيح داد: بانو‌ نت سايتی چند رسانه‌ای است كه در بخش‌های گوناگون خود، تمامی نيازهای فردی و اجتماعی يك دختر يا بانوی ايرانی را در سنين و سلايق مختلف تحت پوشش قرار می‌دهد. بانونت به آدرس www.banoonet.ir از 5 بخش اصلی همسرونه، دخترونه، مادرونه، خانم خونه و جامعه تشكيل شده، كه هر بخش شامل زير مجموعه‌هايی از قبيل تصاوير، فيلم و متن می‌باشد كه در مجموع اطلاعات جامع و مفيدی را در اختيار كاربران آن قرار می‌دهد.

مدير اجرايی سايت بانونت با تشريح فعاليت‌های اين سايت افزود: بانو نت تلاش می‌كند تا ضمن ترويج فرهنگ اسلامی و شيعی در زمينه‌های مورد علاقه و نياز بانوان، پاسخ گوی جامعی باشد.

وی با اشاره به اهميت نقش بانوان در جهان اسلام و آگاهی‌بخشی آنان نسبت به مسائل روز، هدف از اين حركت را رفع خلا موجود در دنيای مجازی در زمينه اين گونه مباحث دانست و تأسيس بانونت را قدمی در راستای تبين شخصيت بانوی مسلمان ايرانی عنوان كرد.

وی تبليغات جمعی برای معرفی اين سايت را امری ضروری دانست و خاطرنشان كرد: «صداو سيما، روزنامه‌ها و بويژه مجلات بانوان در پررنگ كردن اين سايت نقش بسيارمهمی دارند كه با توجه به آغاز پرقوت حركت سايت، انتظار اين تبليغ از رسانه‌ها می‌رود.

طالبی در پاسخ به سؤالی پيرامون حمايت مالی از جانب مسولان اظهاركرد: باتوجه به حجم عظيم فعاليت‌ها در اين سايت، گرافيك بالا و اهميت به روز رسانی آن، بودجه اختصاص داده شده كافی نبوده و اين امر نيازمند حمايت‌های مالی و معنوی بيشتری است كه اميدواريم به سرعت اين درخواست محقق شود.




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :