به دخت

 




مريم سعيدي و سولماز عباسي بيست وسوم جهان شدند

خبرگزاري بين المللي زنان : در ادامه مسابقات قايقراني قهرماني جهان و انتخابي بازيهاي المپيك 2012 لندن مريم سعيدي و سولماز عباسي قايقرانان كشورمان در ماده دونفره سبك وزن بانوان به مقام بيست و سوم جهان دست يافتند.به گزارش فدراسيون قايقراني، قايقرانان كشورمان در ماده سبك وزن دونفره بانوان در فينال D مسابقات قهرماني جهان و انتخابي المپيك به مصاف دنيسا كاونكروا و دانيلا ناچازوا از چك، فابيونا نونزوريتا و ليلا پرزپول از مكزيك، آتسومي فوكوموتو و منامي هاياشي از ژاپن، سارا كارلوسن و مايكلا توپرترار از اتريش و سول جيم كيم و پو جين جي از كره جنوبي رفتند.

در اين مسابقه سارا كارلوسن و مايكلا توپرترار از اتريش با زمان 7:15.93 دقيقه اول، فابيونا نونزوريتا و ليلا پرزپول از مكزيك با زمان 7:24.88 دقيقه دوم و دنيسا كاونكروا و دانيلا ناچازوا از چك با زمان 7:31.97 دقيقه سوم شدند.
مريم سعيدي و سولماز عباسي نيز با زمان 7:39.55 در جايگاه پنجم اين مسابقه ايستادند و در رده بندي كلي مسابقات در اين ماده به مقام بيست و سوم جهان قرار گرفتند.
مسابقات قايقراني رويينگ قهرماني جهان و انتخابي بازي هاي المپيك لندن از روز ششم شهريور ماه جاري با حضور قايقرانان 68 كشور در شهر 'بلد' اسلووني آغاز شد.




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :