به دخت

 




بيش از 800 هزار مددجو جهت دريافت وام اشتغال پشت نوبت قرار دارند

خبرگزاري فارس: معاون خودكفايي و اشتغال امداد گفت: بر اساس آمار بيش 800 هزار مددجو جهت دريافت وام اشتغال قرار دارند كه از اين تعداد امسال 200 هزار نفر وام دريافت خواهند كرد.محمد اميد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس«توانا»،‌ با تأكيد بر اينكه اجراي برنامه‌هاي حوزه اشتغال و خودكفايي نيازمند به يك زمان مشخص شده است، اظهار داشت: امسال با هماهنگي‌هاي صورت گرفته قرار است بيش از 250 هزار فرصت شغلي براي مددجويان فراهم شود.



وي اضافه كرد: سال گذشته نيز كميته امداد برنامه‌اي را براي ايجاد حدود 150 هزار فرصت شغلي فراهم كرد اما به دلايلي اعم از عدم پرداخت به موقع‌ وام‌هاي بانكي اين تعداد فرصت شغلي محقق نشد.

اميد افزود: امسال بيش از 800 هزار مددجو جهت دريافت وام اشتغال پشت نوبت قرار دارند كه از اين تعداد حدود 200 هزار نفر وام اشتغال دريافت خواهند كرد.

معاون خودكفايي و اشتغال امداد بيان داشت: سقف وام‌هاي اشتغال نسبت به گذشته افزايش قابل توجهي پيدا كرده است به طوري كه سقف وام‌هاي بانكي 10 ميليون و سقف اعتبارات امدادي 10 ميليون تومان شده است.

وي ادامه داد: تمامي ادارات كميته امداد در سطح كشور موظف هستند بر اساس ابلاغيه جديد به مددجويان و نيازمند وام‌هاي اشتغال پرداخت كنند ضمن اينكه مدت زماني هم كه براي پرداخت وام مشخص شده است نبايد بيش از يك ماه باشد.

اميد اظهار داشت: امسال با همكاري بانك‌ها تسهيلات قابل توجه‌اي براي مددجويان و نيازمندان در نظر گرفته شده است به طوري كه هم در پرداخت وام و هم در بازپردخت آن شرايط مددجويان در نظر گرفته شده است.




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :