به دخت

 




اغفال زنان و دختران

خبرگزاری بین المللی زنان : دادن وعده ازدواج بهانه بسياري از دوستيهاي خياباني و ارتباطات نامتعارف دختران و پسران نوجوان و جوان مي باشد که با بررسي هاي به عمل آمده اغلب آنها منجر به ازدواج نمي گردد و معمولا با سوء استفاده هاي جسمي و مالي همراه مي باشد.

!!((اغـفـال))!!

در همه جوامع انساني ازدواج و آئين مربوط به آن يکي از مهمترين راههاي تشکيل خانواده مي باشد.

تشکيل خانواده علاوه بر رفع نيازهاي جسمي و روحي بهترين و مطمئن ترين چهارچوب جهت کسب آرامش ، پرورش ابعاد شخصيتي و تربيت فرزندان مي باشد .

فرهنگ هر جامعه نحوه و آئين مربوط به تشکيل خانواده را ترسيم مي کند و هر اقدامي در خارج از قواعد و چهار چوب ترسيم شده از فرهنگ جامعه که بر گرفته از باورهاي اعتقادي اعضاء جامعه مي باشد آسيب زا تلقي مي گردد .

سال گذشته دختري در کلانتري حاضر و به واحد مشاوره و مددکاري کلانتري ارجاع مي گردد در بررسيهاي به عمل آمده مشخص مي گردد که وي توسط فردي که بنابه اظهارش قصد ازدواج داشته اغفال و پس از آزار و اذيت وي را رها نموده است .

دادن وعده ازدواج بهانه بسياري از دوستيهاي خياباني و ارتباطات نامتعارف دختران و پسران نوجوان و جوان مي باشد که با بررسيهاي به عمل آمده اغلب آنها منجر به ازدواج نمي گردد و معمولا با سوء استفاده هاي جسمي و مالي همراه مي باشد.

در بسياري از موارد ، اينگونه ارتباطات با لکه دار شدن آبروي خانوادگي و فاميلي که با با ورها و اعتقادي مذهبي و فرهنگي جامعه در تعارض مي باشد خاتمه مي يابد .

ارتباط بين دختر و پسر موضوعي است که از دير باز مسائل مهم فرهنگي و اجتماعي بوده و اکنون نيز با عنايت به جواني جمعيت در کشورمان از موضوعات مهم با گستره وسيع مي باشد .

توجه و تمايل به جنس مخالف از تظاهرات و قوع پديده بلوغ در دختران و پسران مي باشد که در اوايل نوجواني در سنين ( 19- 12 ) نمود پيدا مي کند.

اين تمايل گاهي دروني است و در جلوه هاي رفتاري نوجوان و فرد نمود پيدا نمي کند و گاهي بيروني است و در قالب توجه به خود و دوستيهاي خياباني جلوه گر مي شود که مقصود و مراد از دوستي دختران و پسران ، رابطه اي گرم و آتشين و عمدتا پنهاني که از طريق ديدارهاي مخفيانه ، رد و بدل کردن نامه و يابرقراري ارتباط تلفني ايجاد مي شود مي باشد .

در حال حاضر بدليل فاصله افتادن بين بلوغ جسمي و بلوغ اجتماعي بدليل بيکاري ، اشتغال به تحصيل و عدم وجود فرصت هاي شغلي بعد از فارغ التحصيلي و متعاقب آن عدم مهيا شدن زمينه هاي ازدواج و تشکيل خانواده براي تعداد زيادي از جوانان دامنه مزاحمتهاي خياباني و روابط پنهاني بين دختران و پسران عمدتا بصورت خياباني و در قالب وعده عشق و ازدواج بعضا تا سنين 30 سالگي و حتي 35 سالگي تداوم يافته است.

منظور از بلوغ جسمي وقوع پديده بلوغ و بحران هويت و منظور از بلوغ اجتماعي ،داشتن شغل و توانايي اداره زندگي مستقل و تشکيل خانواده مي باشد .

با توجه به اينکه برقراري دوستيهاي خياباني از ديدگاه خانواده و جامعه با نگرش به فرهنگ جامعه انحراف و تخلف محسوب مي گردد و معمولا نتايج ناخوشايندي به دنبال دارد اين نوع ارتباطات مي تواند ناشي از اين باشد که يا در درون خانواده به مسائل و اعتقادات ديني بهاء و ارزش لازم داده نمي شود و وقوع رفتارها و ارتباطات حاکم بر خانواده با باورهاي مذهبي فاصله دارد و يا اينکه خانواده دچار بحران و تنش مي باشد.

بررسي وضعيت فوق نيز نشان مي دهد که خانواده دختر فوق آشفته و داراي مشکلات عديده اي مي باشد بررسي وضعيت زندگي و خانوادگي آنان نشان مي دهد که وضعيت خانواده از نظر مالي مناسب نمي باشد.

پدر خانواده نظامي باز خريد شده و مادر خانواده علاوه بر انجام امورات منزل در بيمارستاني کارگر خدماتي مي باشد منزل آنها استيجاري بوده و بين والدين آنها اختلاف و کشمکش وجود داشته است.

از طرفي ديگر خانواده داراي يک فرزند داراي اختلالات رفتاري نيز مي باشد که مشکلات و مسائل درون خانواده را بحراني و پيچيده نموده است با توجه به کار مادر خانواده در بيمارستان فرصت لازم را در جهت نظارت بر رفتار فرزندان از والدين سلب نموده و نيز اين امر در روند تربيتي فرزندان اختلال ايجاد نموده است.

لذا وقوع و بروز اختلال و انحراف در رفتار فرزندان که والدين آنها فرصت کافي را در اختيار مسائل مربوط به خانواده قرار نمي دهند و بيشتر از آنکه در فکر مسائل تربيتي درون خانواده باشند در فکر تامين معيشت و مسائل مالي خانواده مي باشند باعث مي گردد که مسائلي در خانواده بوجود آيد که حل آنها از طريق پول و امکانات مادي ممکن نباشد .

بصورت کلي در خانواده اين نوجوان عدم توجه لازم به روند رشدي کودکان ، آزادي بي حد و حصر ، عدم نظارت بر ارتباطات و رفت و آمدهاي دختران ، عدم حمايت و تامين امنيت عاطفي و عدم توجه لازم به نيازهاي اساسي دختران ، غفلت پدر و مادر ، فقر و شرايط خاص به دليل اشتغال مادر و بيکاري پدر و عدم ايجاد تکيه گاه عاطفي مناسب از سوي والدين ، باعث جستجوي تکيه گاهي امن از جانب نوجوان ذکر شده در بيرون از خانواده مي شود.

متاسفانه بدليل عدم احراز آگاهيهاي لازم و عدم ارائه راهنمائيها از سوي خانواده ، عدم تسلط نوجوان در مهارتهاي ارتباطي باعث هتک حرمت فرد و خانواده شده و تماميت خانواده را تحت الشعاع خود قرار داده است .

دلايل عمده اغفال دختران: 1- بي قيد و بندي و آزادي بيش از حد ارائه شده .

2- اهمال و غفلت از ارائه تربيت سالم و سازنده در مورد نوجوان در خانواده .

3- غفلت از حساسيت دوران نوجواني و احساسات و تمايلات گراينده به جنس مخالف

4- رد خواستگاري خواستگار نوجوان بدون توجيه و اقناع وي به دلايل رد از طرف والدين 5- وضعيت اقتصادي پايين خانواده .

6- مشخص نبودن سلسله مراتب والدين و اشتغال مادر در بيرون از منزل و بلاتکليفي شغل پدر

. 7- عدم ارائه آگاهيهاي لازم به نوجوان نسبت به گسترش منفي ارتباط با جنس مخالف و آشنا ساختن وي نسبت به تبعات منفي اين ارتباط

. 8- عدم ارائه راهنمايي و هدايت نوجوان جهت حل مسائل و مشکلات عاطفي و احساسي خود .

توصيه هايي جهت جلوگيري ازاغفال:

1-پرهيز از گسترش اختلافات به متن خانواده و تضعيف امنيت رواني – عاطفي اعضاء خانواده و فرزندان

. 2- تخصيص اوقاتي جهت فرزندان و ايجاد ارتباط هاي دوستانه با فرزندان از سوي والدين

. 3- ارائه الگوهاي مناسب همسر گزيني و راهنمايي و مشاهده در راستاي آگاهي از معيارهاي فرزندان

. 4- توجه به بحران دوره نوجواني و آشنا ساختن نوجوان نسبت به دلايل بروز احساسات و تمايلات جديد و نحوه حل و سازگاري با شرايط جديد .

5- پرهيز از بروز تنش از سوي والدين و حل مشکلات خود و کمک به حل مشکلات عاطفي به خصوص از جانب مادر

6- ارائه آگاهيهاي لازم نسبت به وجود دامها و مفاسد موجود در جامعه و تجهيز آنها به مهارتهاي سالم زيستن

. 7- ارائه الگوهاي موثر به فرزندان نوجوان به خصوص دختران نسبت به بروز رفتارهاي مناسب در مقابل خواسته هاي نامعقول از جانب افراد موجود در جامعه و مصون سازي آنها از ابتلا به دامهاي فاسد اجتماعي . 8- فراهم نمودن زمينه هاي ازدواج براي جوانان داستان واقعي اغفال(1) (موج پشيماني!!!)

گفتگو با دختري كه پس از ازدواج گرفتار اشتباهات گذشته اش شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، زن جواني در مراجعه به دايره اجتماعي كلانتري .... اظهار داشت:روزي كه نا آگاهانه به لبخندهاي« ناصر» جواب دادم نمي فهميدم كه دستي دستي خودم را دارم در چه گردابي گرفتار مي كنم!

آن موقع سال آخر دبيرستان بودم و ناصر را هر روز در راه مدرسه مي ديدم. او به من اظهار عشق و علاقه مي كرد و ارتباط ما در حد نامه و تلفن يك سال طول كشيد تا اين كه ناصر به اتفاق خانواده اش به خواستگاري ام آمد.

اما پدر و مادرم با ازدواج ما به شدت مخالفت كردند. پدرم مي گفت :نمي دانم جواني كه هنوز به سربازي نرفته با كدام عقل مي خواهد زن بگيرد!

با اين وضعيت ارتباط من و ناصر قطع شد و پس از گذشت چند ماه پسر يكي از آشنايان كه از هر نظر موقعيت مناسبي براي ازدواج داشت به خواستگاري ام آمد.

من با رضايت پدر و مادرم به سعيد جواب مثبت دادم و ما با هم نامزد شديم . ولي ناصر دست بردار نبود او مدام برايم مزاحمت ايجاد مي كرد و با تهديد مي گفت كه انتقام مي گيرم.

از اين بابت خيلي ناراحت بودم و افسوس مي خوردم كه چرا بايد حالا كه شرايط خوبي براي زندگي و ساختن آينده ام به دست آورده ام آتش اشتباهات گذشته ام مرا بسوزاند.

از طرفي مي ترسيدم كه مبادا سعيد بويي ببرد.مدتي گذشت و هر روز كه نامزدم مي آمد تا با هم بيرون برويم مي مردم و زنده مي شدم . نگـاه هاي غضب آلود ناصر عذابم مي داد حتي او يك روز جلو آمد و به شوهرم سلام كرد.

رنگ صورتم پريد . ناصر پرسيد ببخشيد ساعت چند است؟ سعيد هم جوابش را داد و ما به راه خودمان ادامه داديم. هنوز در فكر بودم كه موضوع را با پدر و مادرم مطرح كنم كه يك روز توي كوچه ناصر به اتفاق دوستش سد راهم شدند و با تهديد چاقو و توسل به زور مرا سوار ماشين كردند.

آنها سرم را زير صندلي گرفتند و پس از طي مسافتي خودرو جلوي يك ساختمان توقف كرد. در آن لحظه به محض اين كه دوست ناصر پياده شد تا در خانه را بازكند از خودرو پياده شدم و پا به فرار گذاشتم .

آنهاقصدداشتندضمن تعرض از من فيلمبرداري کنند. من خودم را از دست آن دو جوان شيطان صفت نجات دادم و از همانجا به كلانتري ..... آمده ام تا راهنمايي بگيرم .

خيلي مي ترسم:اگر چه هنوز هم مي ترسم كه شوهرم از رابطه قبلي ام با ناصر مطلع شود چون فكر مي كنم زندگي ام را از دست خواهم داد! در پايان تنها توصيه اي كه به دختران هم سن و سال خودم دارم اين است كه مراقب باشند و فريب دوستي هاي خياباني را نخورندبه خاطر اين كه عاقبت خوب و خوشي ندارد.

صداقت وعفت وپاکدامني بهترين راه است.چون پنهان كردن اين مسئله با توجه به مزاحمت هاي به وجود آمده زمينه شك و ظن شوهرم را تقويت خواهدكرد و مشكلات بعدرا در پي خواهد داشت.

وي تاكيد كرد بهتر است جوانان با پرهيز از دوستي هاي خياباني، آگاهانه تصميم بگيرند تا گرفتار اين گونه مشكلات در زندگي خود نشوند.

داستان واقعي اغفال (2) ((سـوء تفـاهـم))

سرگذشت تلخ زن جواني که بادست خودکاخ روياهايش راويران کرد.

نسرين زن 22 ساله اي است كه گرفتار مشكلات خاصي شده است داستان زندگي او را اززبان خودش که درمرکزمشاوره پليس بيان کرد مي خوانيم:

سال آخر دبيرستان ، سرگرم امتحانات نهايي بودم كه« خاله ليلا» مرا براي پسرش خواستگاري كرد. او بزرگ فاميل ما بود و احترام خاصي در بين اقوام و خويشان داشت.

بعد از مراسم خواستگاري، مانده بودم چه تصميمي بگيرم! مادرم مي گفت: نسرين جان، ازدواج مثل هندوانه سربسته است بايد به خدا توكل داشته باشي!

البته پسر خاله ام،« احسان» با تمام خواستگار هاي قبلي ام فرق داشت ما از بچگي با هم بزرگ شده بوديم و همديگر را خوب مي شناختيم.

احسان ، پسر پاك و باوقاري بود و ترم آخر دانشگاه را مي گذراند. شيفته وقارش بودم: پسر خاله ام از نگاه هاي من فهميده بود كه دوستش دارم، او آنقدر با شخصيت بود كه هميشه حد و مرزها را رعايت مي كرد و به همين علت شيفته اش شده بودم، من به دليل علاقه اي كه به او داشتم بعد از تمام شدن امتحاناتم بله را گفتم و با پوشيدن لباس عروسي به عقد پسر خاله ام درآمدم.

ما حدود يك سال در عقد بوديم تا اين كه احسان مدرك كارشناسي اش را گرفت او قبل از دانشگاه دوره سربازي اش را گذرانده بود از اين رو پس از چند ماه توانست در اداره اي مشغول كار شود.

ما با برگزاري يك مجلس ساده زندگي مشتركمان را شروع كرديم و چون احسان بايد خانه اي اجاره مي كرد پدرم براي كمك به ما ،طبقه دوم منزلش را در اختيارمان گذاشت، چه روز هاي قشنگ و خوبي داشتيم.

هر روز شوهرم وقتي از سر كار بر مي گشت اول به ديدن پدر و مادرم مي رفت و بعد از خوردن يك استكان چاي به خانه خودمان مي آمد.

رابطه آنها با هم واقعا صميمي بود و اين محبت ،وقتي خاله ليلا به منزل ما مي آمد، بيشتر مي شد.

من هم از اين همه مهرباني و صفا لذت مي بردم. ما دوسال در طبقه دوم خانه پدرم زندگي كرديم و اين براي ما كمك بزرگي بود.

با پس اندازمان آپارتمان كوچكي خريديم: ما توانستيم مقداري پول پس انداز كنيم و با مبلغ وامي كه شوهرم از بانك گرفت توانستيم آپارتماني كوچك بخريم.

بالاخره وقت جدا شدن ما از پدر و مادرم فرا رسيد و به خانه جديدمان اسباب كشي كرديم. خيلي سخت بود انگار همه خاطراتم را گم كرده بودم و دلتنگي عجيبي داشتم روز هاي اول به ديدنم مي آمدند اما با گذشت يكي دو ماه ، كم كم به چهار ديواري آپارتمان عادت كردم.

دوستي كه مرا بيچاره كرد: شوهرم صبح تا عصر سر كار بود و من بعضي وقت ها براي خريد از خانه بيرون مي رفتم. در همين رفت و آمدها با زن جواني آشنا شدم كه در طبقه دوم بلوك محل زندگي مان سكونت داشت .

روابط من با زن همسايه خيلي زود صميمي شد و ما يك روز براي خريد با هم به بازار رفتيم با اين كه او آدم خوش برخوردي بود اما من از يك سري رفتارهايش ناراحت مي شدم به عنوان مثال در خيابان با صداي بلند حرف مي زد و اسم مرا صدا مي كرد و بي خودي مي خنديد.

از او خواهش كردم تا كمي سنگين تر باشد تا براي مان مشكلي پيش نيايد. بعداز ظهر همان روز وقتي احسان از سر كار بر مي گشت ماجراي دوستي ام را با الناز به او گفتم. شوهرم كمي فكر كرد و از من پرسيد تو با كسي كه آشنا نيستي و نمي داني چه خانواده اي دارد، چه طور رفت و آمد مي مي كني و با هم به بازار رفته ايد؟

از اين كه اين طور در مورد «الناز» صحبت مي كرد ناراحت شدم و گفتم: آقا احسان تو به همه چيز و همه كس مشكوك باش، همه آدم ها بد هستند فقط من و تو خوبيم. داشتم حرف مي زدم كه احسان صحبتم را قطع كرد و با حالت عصباني گفت: تو اگر زن من هستي ديگر حق نداري با او بيرون بروي! چون من زن همسايه را ديده ام و از وضعيت ظاهري و حجابش خوشم نمي آيد.

فرداي آن روز وقتي الناز به در خانه ما آمد تا با هم بيرون برويم موضوع را برايش تعريف كردم. او در حالي كه مي خنديد گفت: تو چقدر ساده هستي اين مردها از صبح تا شب بيرون از خانه مي گردند و وقتي از سر كار مي آيند مثل برج زهر مار مي شوند، جرات نداري با آنها حرف بزني پس بايد تو هم به او مي گفتي شوهر عزيزم، من دوست ندارم سر كار بروي و با اين و آن صحبت كني.

آن روز الناز در مورد مشكلات زندگي اش كلي صحبت كرد او گفت به اصرار و اجبار پدرش ازدواج كرده است و شوهرش اعتياد به مواد مخدر دارد.

الناز از من خواست به خاطر اين كه هيچ وقت تنها نمانيم دوستي خود را مخفيانه ادامه دهيم. او گفت: نسرين جان نيازي نيست به شوهرت بگويي كه با هم بيرون مي رويم بگو به خانه ما مي آيي و او از كجا مي فهمد كه بيرون رفته ايم.

نمي خواستم به شوهرم دروغ بگويم اما دلم براي زن همسايه مي سوخت به همين خاطر هم وقتي احسان از سركار برگشت سر سفره ناهار به او گفتم تو شوهرم هستي و هرچه از من بخواهي انجام مي دهم من ديگر بدون اجازه تو به بازار و خيابان نمي روم فقط اجازه بده صبح ها كه تنها هستم به خانه همسايه بروم چون الناز هم سن و سال خودم است و شوهرش هم مثل تو صبح تا غروب سر كار مي رود احسان در حالي كه لبخند مي زد با اين خواسته ام موافقت كرد .

از آن پس به بهانه رفتن به خانه همسايه با الناز بيرون مي رفتيم و تا ظهر تفريح مي كرديم البته پسر جواني كه يك خودرو پرايد مشكي رنگ داشت به دنبال ما مي آمد. الناز ادعا مي كرد « مازيار» برادرش است و خيلي هم تعصب دارد كه خواهرش تنها بيرون برود! دو روز به همين شكل گذشت يعني من ، الناز و مازيار به اين طرف و آن طرف مي رفتيم و سرظهر به خانه بر مي گشتيم.

رفتار هاي مشكوك الناز و مازيار مرا به آنها مظنون كرده بود صبح روز بعد وقتي الناز آمده بود دنبالم كه بيرون برويم از او سوال كردم مازيار كيست و چرا اين قدر پول خرج مي كند. الناز چند لحظه سكوت كرد و جواب داد : نسرين جان تو در جريان مشكلات زندگي من هستي اگر موضوعي را بگويم مي تواني رازدارم باشي؟

الناز اعتراف كرد مازيار برادرش نيست بلكه آنها با هم رابطه دارند و مدت دو سال است كه از ارتباط شان مي گذرد.

با شنيدن اين حرف ها انگار تمام دنيا روي سرم خراب شد. از الناز خواستم ديگر مرا فراموش كند و دنبالم نيايد .

او كه از شنيدن اين حرف ها ناراحت شده بود قيافه مظلومش ناگهان تغيير كرد و با عصبانيت گفت: دختر خانم! خيلي ها دوست دارند با مازيار كه پسر پولدار و ولخرجي است ارتباط داشته باشند الناز داشت حرف مي زد كه من با صداي بلند گفتم از خانه ام برو بيرون و اين حرف هاي مفت را براي خودت نگهدار.

او رفت و من در خانه را محكم بستم . گريه ام گرفته بود به صورتم آبي زدم ناگهان صداي زنگ تلفن رشته افكارم را پاره كرد. گوشي را برداشتم مازيار بود .

او با لحني زننده و مسخره گفت: چي شده نسرين خانم؟ بي وفا شدين! تحويل نمي گيري؟ جوابش را ندادم و گوشي را قطع كردم .

دو سه روز از اين ماجرا گذشت و من تصميم گرفتم قدر زندگي و شوهرم را بدانم و ديگر مرتكب اين گونه اشتباهات نشوم .

جرقه اي زير خرمن: اما افسوس كه وقتي جرقه اي زير خرمن كاه بزني تا آتش آن شعله نكشد آرام نخواهـد گرفت.

روز پنجشنبه آخر هفته بودكه شوهر الناز به درخانه ما آمد او بااحسان به محوطه مجتمع رفتند و من از پنجره آشپزخانه چند دقيقه اي آنها را نگاه مي كردم وقتي احسان به خانه برگشت رنگ صورتش پريده بود به داخل اتاق رفت و از پنجره بيرون را نگاه مي كرد.

من براي اين كه سر در بياورم چه اتفاقي افتاده است يك استكان چاي ريختم و برايش بردم.

احسان در حالي كه چشم هايش پر از اشك بود به من نگاهي كرد و گفت: نسرين خانم! دوستت را به جرم سرقت پول هاي دخل يك مغازه دستگير كرده اند .

باورم نمي شد چه مي شنوم. به شوهرم گفتم من كه ديگر با او ارتباطي ندارم. احسان با حالتي مسخره از من پرسيد : با او قطع ارتباط كرده اي و يا با آنها! ؟ هيچ جوابي نداشتم كه بدهم . شوهرم در حالي كه عكسي در دستش بود گفت : دختر خاله رسم وفا همين است؟

خوب جواب محبت هايم را دادي ! شوكه شده بودم در عكسي كه دست احسان بود من، الناز و مازيار داخل مغازه آبميوه فروشي نشسته بوديم . من كه از ترس و تعجب لكنت زبان گرفته بودم به احسان گفتم : عزيزم، برايت توضيح مي دهم.

اما فايده اي نداشت . احسان بدون توجه به حرف هايم لباس هايش را پوشيد و از خانه بيرون رفت. كاخ آرزوهايم فرو ريخت: چند ساعت بعد دلم مثل سير و سركه مي جوشيد كه تلفن خانه زنگ زد.

گوشي را برداشتم خاله ليلا بود. او بعد از كلي سرزنش گفت: دستت درد نكند . كاش براي احسان هم مثل دو برادر بزرگترش از غريبه ها زن گرفته بوديم و تو مثل دو عروس ديگرم با عفت و پاك بودي !

خاله ليلا بدون اين كه حاضر باشد حتي يك كلمه از حرف هاي مرا گوش كند تلفن را قطع كرد.

من به احسان و مادر شوهرم حق مي دادم و مي دانستم كه ناراحتي شان به جاست! به همين دليل تصميم گرفتم از پدر و مادرم كمك بخواهم به خانه پدري ام رفتم اما به محض اين كه پدرم مرا ديد به طرفم آمد تا كتكم بزند كه مادرم دستش را گرفت.

بله احسان و خاله ليلا موضوع را براي پدر و مادرم تعريف كرده بودند . با اين حرف ها و آن عكس لعنتي همه نسبت به من بدبين شده بودند.

نسرين كه براي حل مشكل خود به مركز مشاوره کلانتري آمده بود گفت: شوهر الناز كه از موضوع ارتباط همسرش با مازيار مطلع شده بود با دوربين ... او نتوانست حرف خود را كامل بزند.

گريه امانش را بريده بود. پس از چند دقيقه سكوت گفت: افسوس كه با يك اشتباه شوهرم نسبت به من سوء تفاهم پيدا كرده است و حرف از طلاق و جدايي مي زند.

زن جوان افزود: دوست دارم فقط چند دقيقه شوهرم به حرف هايم گوش بدهد تا به او بگويم: احسان جان دوستت دارم و تو را با هيچ چيز در اين دنيا عوض نمي كنم.

مي دانم اشتباه كرده ام. بزرگي كن و مرا ببخش! افسوس که ديگرفايده اي ندارد. زن 23 ساله وقتي خداحافظي مي كرد گفت: به تمام زن هاي جوان مي گويم قدر زندگي شان را بدانند و در انتخاب دوست و افرادي كه با آنها رفت و آمد مي كنند دقت كنند چون واقعا هر كسي لايق دوستي نيست!!

 

((آيـينه عبـرت))

اخبار ذيل گوشه اي كوچك از حوادث تكان دهنده اغفال زنان و دختران در جامعه است كه در سايت خبري پليس اطلاع رساني شده است.

اي كاش اين حوادث ناگوار درس عبرتي باشد براي دختراني كه در جامعه بدون در نظر گرفتن هشدارهاي خانواده و پليس گرفتار آسيب هاي اجتماعي مي شوند.

*ساده لوحي دختر 16 ساله زندگي اش را تباه كرد

*دو مردجوان که با اغفال دختر 16 ساله ساده لوح او را مورد تجاوز قرار دادند،در شهرستان "شبستر" آذربايجان شرقي دستگير شدند *سرانجام دوستي خياباني ، گرفتاري در دام مردان شيطان صفت

*چهار اهريمن زشت خو که با کردار شنيع و آزار و اذيت خود دختر جواني را تا مرز خود کشي و مرگ رسانده بودند دستگير شدند. *دستگيري مرد هوسران به اتهام تهيه فيلم سياه در اراک

* مردي که پس از فريب يک دختر در اراک ، وي را به بهانه ملاقات در خصوص ازدواج به منزلش برده و پس از آزار و اذيت از وي فيلم سياه تهيه کرده بود توسط پليس استان مرکزي دستگير شد.

*افکار شوم مدعي دروغين، نقش بر آب شد

*مرد دعا نويس و همدستانش که با اغفال و فريب زنان ودختران ، آنها را مورد آزار و اذيت قرار مي دادند در علي آباد، دستگير شدند. *دستگيري باند اغفال زنان در "كلاله"

*فرمانده انتظامي شهرستان "كلاله" از دستگيري باند اغفال زنان در اين شهرستان از توابع "گلستان" خبر داد.

زمينه‌هاي بروز انحرافات اجتماعي زنان در جامعه

تحقيقات برروي دختران فراري نشان داده است که 24 درصد افراد فراري از منزل ، دختراني هستند که اغفال شدند.

*دوستي خياباني بامرگ ساناز خاتمه يافت: 3 متجاوز به عنف دستگير شدند

*3شرور که با اغفال يک دختر جوان به نام ساناز و دادن وعده هاي واهي وپوچ او را به خانه اي کشانده و با توسل به زور اقدام به آزار و اذيت وي کرده و سپس او را به قتل رساندند از سوي ماموران پليس آگاهي شهريار شناسايي و دستگير شدند *تلاش پليس جهت پيدا شدن دختر 15 ساله در کرمانشاه ادامه دارد

*دختري که درکرمانشاه مورداغفال قرار گرفته و خانواده اش نگران وي هستند با تلاش پليس کرمانشاه متاسفانه هنوز پيدا نشده است.

*گلوي همسرم را آن قدر فشردم که مرد و جسدش را نيز در بيابان دفن کردم

* مرد جواني که از رابطه همسرش باجواني دردوران قبل ازازدواج مطلع وعصباني شد در يک اقدام جنون آميز او را خفه کردوجسدش رادربيابان دفن کردکه از سوي ماموران آگاهي تهران بزرگ شناسايي و دستگير شد. *انهدام باند اغفال دختران در "علي آباد"

*سرهنگ "قره چماقلو" فرمانده انتظامي "علي آباد كتول" از انهدام باند اغفال دختران در اين شهرستان خبر داد.

*اعترافات تکان دهنده دختر جوان :دوست پسرم حيثيت مرا به باد داد

* پسر جواني که پس از ربودن دختر مورد علاقه اش او را اغفال کرده و سپس باچندنفرازدوستانش وي را مورد تعدي قرار داده بوند، با تلاش ماموران آگاهي تهران بزرگ شناسايي و دستگير شد. *"هادي"مرا به بهانه ازدواج اغفال و مورد تعدي قرار داد

-پسر شيادي که دختر 16 ساله شهرستاني را به بهانه ازدواج فريب داده و او را به خانه اش کشانده بودوموردتعدي قرارداد،با تلاش ماموران آگاهي تهران بزرگ شناسايي و دستگير شد. *دستگيري مزاحم نواميس در بهشهر ‏

* اغفالگري كه باهمدستي چهار دوست دانشجويش ضمن تهيه عكس ازعابري اقدام به اذيت ‏وآزار وي مي كرد، باتلاش پليس بهشهر استان مازندران دردام قانون گرفتارشد. ‏ *دستگيري متجاوز به عنف در جنوب تهران

* -مرد شيادي که به بهانه ازدواج دختر جواني را اغفال و او را به اتفاق همدست خود مورد تجاوز قرار داده بود، با تلاش ماموران آگاهي تهران بزرگ در شهرک "مشيريه" شناسايي و دستگير شد. دستگيري عاملان اغفال دختر 13 ساله در قم

*چهار جوان که پس از اغفال دختر 13 ساله وي را مورد آزارواذيت قرار داده بودند با تلاش پليس قم به دام افتادند.

*دوستي‌هاي پنهان و خياباني، عامل 40 درصد از تعرضات است
مديركل مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي نيروي انتظامي گفت: بررسي پرونده ها حاكي از آن است كه در بيش از 40 درصد از فجايع تعرضات ، مجرمان با برقراري دوستي‌هاي پنهان و خياباني، قربانيان را به قصد ازدواج و شناخت اوليه اغفال كرده‌اند.

*عاملان اغفال بانوان در "بروجن" به دام افتادند

*با تلاش پليس شهرستان "بروجن" دو دانشجو که اقدام به اغفال زنان و اخاذي از آنها مي کردند، شناسايي و دستگير شدند. *دختران غيربومي سوژه باند تجاوزکاران در بيرجند بودند

* چهار نفر از اعضاي باندي که با اغفال دختران و دانشجويان غيربومي، با گرفتن عکس و فيلم، آنان را وادار به انجام خواسته هاي شيطاني خود مي کردند، از سوي پليس بيرجند دستگير شدند. *كلاهبرداري و اغفال دانشجويان با ترفند احضار روح در نوشهر

*دو زن و مرد به اتهام استفاده از عقايد انحرافي و اينكه قادر به احضار روح هستند در نوشهر استان مازندران دستگير شدند. *دستگيري اعضاي باند اغفال دختران جوان در شهرستان پاکدشت

*با تلاش ماموران نيروي انتظامي شهرستان پاکدشت اعضاي يک باند اغفال دختران جوان در اين شهرستان شناسايي و دستگير شدند *پسر فريبکار100 دختر را اينترنتي اغفال كرد

*يك پسر اغفالگر، به صورت اينترنتي بيش از 100 دختر جوان را اغفال كرد و از اکثر آنان عکسهاي خصوصي دريافت کرد. *انهدام باند اغفال دختران در پاكدشت

*چهار جوان که با تشکيل باندي اقدام به اغفال دختران دانش آموز در شهرستان پاكدشت مي کردند روز گذشته به دام افتادند *باند فساد در گرگان متلاشي شد

* باندي متشکل از 9 نفر که اقدام به اغفال دختران دانش آموز مي کردند و با کشاندن آنها به مکاني امن، آنان را مورد تعرض قرار مي دادند، با تلاش پليس گرگان به دام افتادند.

*دستگيري جواناني که با اغفال دختران از آنان فيلم هاي مستهجن تهيه مي کردند

* با تلاش پليس استان تهران چهار جوان که با اغفال دختران جوان ودادن وعده ازدواج ضمن تجاوز از آنان فيلم هاي مستهجن تهيه مي کردند ،در كرج شناسائي و دستگير شدند. *باند فساد و فحشا در اصفهان شناسائي شد

*پليس اصفهان يک باند فساد و فحشا را که به صورت گسترده در امر اغفال جوانان فعاليت مي کرد شناسايي و دستگير کرد. *كشف و انهدام باند فساد در اراک

*پليس اطلاعات اراک يک باند فساد را که با اغفال دختران آنها را در اختيار افراد قرار مي دادند شناسايي و دستگير کردند. *اغفال دختران توسط 5 نفر مرد در بهشهر ‏

* 5 نفر مرد در شهرستان بهشهر كه اقدام به اغفال دختران مي كردند توسط پليس ‏شناسائي و دستگير شدند. ‏ *متجاوزان به عنف با وعده ازدواج دختران جوان را اغفال مي‌كردند

*با تلاش پليس کرمان دو نفر جوان كه با وعده ازدواج، پس از آزار و اذيت دختران جوان، از آنان اخاذي مي كردند، دستگيرشدند. *"چت" ،راهي براي اغفال زنان ودختران

*پليس تهران با هشدار به شهروندان از دستگيري فردي که از طريق چت بسياري از زنان و دختران را اغفال مي کرد، خبر داد.

*دستگيري 2شياد درخيابان فلسطين به اتهام اغفال دختران جوان با وعده ازدواج

* دو مرد که با وعده ازدواج اقدام به اغفال دختران مي کردند , در خيابان فلسطين دستگير شد. *دستگيري رمالي كه به اغفال زنان در همدان مي پرداخت

*مأموران انتظامي همدان فردي را كه ضمن اغفال زنان ساده لوح ، اقدام به دعا نويسي و رمالي مي‌نمود ،‌دستگير کردند.

*مردي که دختر جواني را بعد از اغفال مورد تعرض قرار داده بود، دستگيرشد

* مردي که دختر جواني را اغفال و بعد از کشاندن او به منزل مجرديش ، بيهوش و مورد تعرض قرار داده بود ، چند روز پيش توسط پليس آگاهي "تهران بزرگ" در شهرک غرب دستگير شد.

*صاحب مغازه با اغفان دختران جوان و گرفتن عکس، آنان را تهديد مي کرد

* جواني كه با اغفال دختران محصل و گرفتن عكس و فيلم بوسيله گوشي تلفن همراه، آنان را وادار به انجام خواسته‌هاي شيطاني خود مي‌كرد، از سوي پليس تربت حيدريه شناسايي و دستگير شد. *باند اغفال دختران جوان در اروميه متلاشي شد

* باند اغفال دختران جوان با شناسايي و دستگيري پنج نفر در اروميه متلاشي شد. *دستگيري باند فساد در" نايين"

* ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان" نائين" تمامي اعضاء يک باند فساد را که در يک رستوران در اين شهر در اغفال کردن دختران فعاليت داشتند را شناسائي و دستگير كردند. *باند اغفال مسافران تاكسي در زابل سرانجام گرفتار قانون شدند

*راننده تاكسي كه با سوء استفاده و اغفال ، مسافران زن را مورد اذيت و آزار مي داد ،‌با تلاش پليس اطلاعات وامنيت زابل دستگير شد. *تجاوز به عنف عاقبت اغفال دختر جوان در ورامين

*پنج شرور که پس از اغفال دختر 20 ساله به وي تجاوز کرده بودند با تلاش پليس ورامين به دام افتادند. *با اقدام به موقع پليس گنبد، متعرضان به دختر دانشجو دستگير شدند

*دو نفر از افرادي که با اغفال دختر دانشجويي، به او تعرض کرده بودند، طي يک عمليات از سوي پليس گلستان دستگير شدند . *وعده دروغين ازدواج، دختران ساده لوح را به پرتگاه کشاند

* اعضاي باندي که با اغفال دختران کم سن و سال به آنها وعده ازدواج داده و با کشاندن طعمه هايشان به لانه فساد، آنها را مورد هتک حرمت قرار مي دادند، از سوي پليس مشهد به دام افتادند. *اغفال کننده زنان و دختران از سوي پليس ميبد تحت تعقيب قرار گرفت

*گروه استان ها ـ مأموران انتظامي ميبد در تعقيب اغفال کننده زنان و دختران اين شهر مي باشند. *شناسايي و انهدام باند اغفال دختران فراري در شيراز

*با تلاش ماموران پليس فرماندهي انتظامي استان فارس باند اغفال و متجاوزان به دختران فراري دستگبرشدند. *بازارياب کلاهبردار در تهران به دام افتاد

*فردي که به بهانه جذب و استخدام منشي، دختران جوان را اغفال مي کرد توسط مأموران پليس آگاهي تهران دستگيرشد *اغفال دختر نوجوان از طريق چت کردن

* دختري که در پي آشنائي با 2 پسر در قم ازطريق چت ،ابتدا فقط با آنها ارتباط تلفني برقرار کرده بودبا فرار از منزل ، واغفال توسط آنان چندين بار مورد تجاوزوآزارواذيت قرار گرفت.وي پس ازفرارازاين دام به کلانتري مراجعه کرد. *انهدام باند اغفال دختران محصل در "گلپايگان"

*ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان "گلپايگان" موفق شدند يك باند اغفال دختران محصل را شناسائي و دستگير كنند. *اغفال دختران براي ورود به باند فساد، راننده مسافربرنما را راهي زندان كرد

*راننده تاكسي كه ‌با مسافركشي در شهر يزد پس از شناسايي و اغفال زنان و دختران، آنها را وارد باند فساد و فحشاء‌خود مي كرد ، طي يك عمليات غافلگيرانه به همراه 6 زن و مرد ديگر دستگير شد. *اعتماد بيش از اندازه به همكلاسي مدرسه ، با زندگي دختر جوان بازي كرد

*دختر دانش آموزي كه پس از اغفال از سوي همكلاسي خود از سوي دو جوان مورد تعرض قرار گرفته بود دستگير شد. *دستگيري اغفال کننده دختران در يزد

*پليس يزد اغفال کننده بانوان را دستگير و از وي 73 قطعه عکس خصوصي که از منزل بانوان سرقت نموده بودکشف نمودند. 45 نفر از اعضاي باند اغفال دختران در گلستان دستگير شدند

* 45نفر از اعضاي باند هاي اغفال دختران كم سن و سال در گلستان دستگير شدند. *اغفال مهمترين عامل وقوع تجاوز به عنف در کشور

*معاون پليس آگاهي نيروي انتظامي با اعلام اينکه قريب به 80 درصد از قتل ها طي شش ماهه امسال توسط پليس کشف شده است، تصريح کرد: بيش از 40 درصد از جرم تجاوز به عنف در کشور به دليل اعتماد بي جا دختران به وقوع مي پيوندد. *انهدام باند اغفال دختران در کردستان

* با تلاش پليس امنيت اخلاقي باند اغفال دختران در سنندج متلاشي شد . *باند دو نفره اغفال زنان در خاش متلاشي شد

*با تلاش پليس خاش يک باند دو نفره که اقدام به خريدو فروش اقلام منکراتي واغفال زنان مي کرد ،شناسايي و دستگير شدند. *باند اغفال دختران فراري در قطارهاي مسافري

*در پي شکايت خانمي به هويت معلوم مبني بر اغفال توسط يكي از مهمانداران قطار مشهد و انتقال مشاراليها به خانه فساد ماموران سه نفر از اعضاي اصلي باند را دستگيرنمودند. *داماد متجاوز شب عروسي اش سر از زندان درآورد

*متهم به اغفال و تجاوز به عنف دختر 21 ساله توسط پليس قم در شب عروسيش دستگير و روانه زندان شد . *دستگيري دو عضو باند ياکوزا در کرج

*دو همدست اعضاي باند ياکوزا در حالي توسط پليس استان تهران دستگير شدند که در اعترافاتشان مدعي شدند دو زن جوان را اغفال کرده و يک هفته به زور در مخفيگاه نگه داشته اند . *مزاحم متواري پاکدشتي گرفتار قانون شد

*عوامل کلانتري مرکزي پاکدشت فرد مزاحمي که قصد اغفال دو دختر را داشتند شناسايي و دستگير کردند. 2 مرد به اتهام اغفال دختر جوان در تبريز دستگير شدند

*دو مرد که قصد اغفال دختر 19 ساله را داشتند،بااقدام ماموران کلانتري 21 تبريز دستگير شدند. *دستگيري 2 متهم به اتهام اغفال دختر دانشجو در قزوين

ماموران انتظامي قزوين روز گذشته در يک اقدام غافلگيرانه دو متهم را که قصد اغفال يک دانشجوي دختر را داشتند دستگير و به مرکز انتظامي انتقال دادند.متهمين به اغفال دهها دخترجوان وتعدي به آنان اعتراف کردند.

پلمپ واحد صنفي خدمات رايانه اي بعلت اغفال دختران
يك واحد صنفي خدمات رايانه اي كه متصدي آن دختران جوان را اغفال مي كرد توسط پليس قم پلمپ شد

دخترک ساده لوح ، توسط جوان 22 ساله اغفال شد
دختر 13 ساله بوکاني، پس از اغفال توسط پسري 22 ساله مورد تعرض قرار گرفت
انهدام باند اغفال دختران در "اهواز"

توسط پليس شهرستان "اهواز" يك باند اغفال دختران دبيرستاني در اين شهر منهدم شد. انهدام باند اغفال دختران دانشجوي شهرستاني ساكن تهران توسط پليس پايتخت

سه جوان تبهکار که با راه اندازي باندي،دختران دانشجوي شهرستاني ساکن در تهران را شکار کرده و با اغفال و تهيه تعدادي فيلم و عكس غير اخلاقي از آنان اخاذي مي کردند توسط پليس اطلاعات و امنيت پايتخت متلاشي شد. دستگيري خياطي که اقدام به اغفال دختران جوان مي کرد

ماموران انتظامي استان تهران با اجراي طرح ايثار 27 و پلمپ يك واحد صنفي خياطي بانوان كه درپوشش خياطي اقدام به اغفال زنان و دختران جوان مي کرد متصدي آن را دستگير کردند. باند اغفال دختران در اسلامشهر شناسايي و از هم پاشيد

اعضاء يک باند که با اغفال دختران و دادن وعده هاي واهي آنها را به پاتوق هاي خود کشانده و پس از تهيه تصاويرخصوصي از آنان با تهديد پخش تصاوير اقدام به اخاذي از آنان و تجاوزمي کردند ، دستگير شدند. دختر جوان: گول دوست پسرم را خوردم! دختر جواني كه بااغفال دوست پسرش باسرقت از خانه مادر بزرگش در مشهد قصد فرار داشت دستگيرشد.

دستگيري "شهين شيطان" اغفال گر دختران جوان

"شهين شيطان "زني که در محل کار خود در يکي از آرايشگاه هاي زنانه "بجنورد"با طرح دوستي با کار آموزان خود آنان را اغفال و دراختيارمردان قرارمي داد توسط پليس دستگير شد. خودکشي آخرين راه حل در شکست ازدواج بود

دختر29 ساله در "گنبد" بعلت اغفال وفريب درازدواج توسط يک پسر خودکشي را آخرين راه حل در شکست ازدواج خود برگزيدوباحلق آويزکردن خودبه زندگيش خاتمه داد. ناکامي در ازدواج ، دانشجوي دختر را به خودکشي واداشت

يک دانشجوي دختر در « شاهرود » بدليل فريب در ازدواج واغفال توسط پسر مورد علاقه اش دست به خود کشي زد . دوستي خياباني واغفال منجر به تعرض دختري ساده لوح درشهرکرد شد

جواني که بااغفال وطرح دوستي بادختري به هراه 5نفرازدوستانش به وي تجاوزکردنددرشهرکرددستگيرشدند. خيانت در عشق جزايي جز مرگ نداشت

زني در شهرستان اشنويه به علت ارتباط نامشروع قبل از ازدواج به دست شوهرش کشته شد. تيغ شك و ترديد رشته عمر زن جوان را قطع كرد

جسد زن جواني كه شوهرش او را به خاطر شك و ترديد به قتل رسانده بود، در مشهد كشف شد. قتل پايان ظن رابطه غيراخلاقي زن جوان با پسران غريبه !

مردي كه به علت ارتباط غيراخلاقي همسرش با پسران غريبه دردوران تحصيل مرتكب قتل شده بود،دستگير شد. زن جوان قرباني هوس هاي دوست اينترنتي خود شد

پليس تهران موفق شدمردهوسبازي را که از طريق اينترنت دختران جوان را طعمه خود قرار داده وضمن اغفال آنان را مورد آزار و اذيت جنسي قرار مي داد،شناسايي و دستگير کند.وي به اغفال بيش از40دختراعتراف کرد. سکوت 3 ماهه دختر دانشجو در بيرجند شکست

خواستگار قلابي شيطان صفت که بااغفال اقدام به آزاروتجاوزبه يک دختر دانشجو در بيرجند کرده بودوپس ازفيلمبرداري ازعمل کثيف خود تا مدتهادخترراطعمه شيطاني خودقرارمي دادسرانجام بااعتراف دختر به مرگ محکوم شد. دستگيري پسري كه از يک دختر اخاذي مي‌كرد

پسري که با گرفتن تعدادي عکس وفيلم از يک دختروتهديد جهت پخش فيلمها از وي اخاذي مي کردتوسط پليس يزددستگير شد. بلوتوث باز شيطان صفت در دام ماموران پايتخت گرفتار شد

مرد هوسبازي که ضمن اغفال وتجاوز به دختران اقدام به فيلمبرداري ازآنان کرده و فيلم را نيز از طريق بلوتوث تلفن همراه پخش مي کرد با تلاش ماموران کلانتري "يافت آباد "شناسايي و دستگير شد. آشنايي دردسر ساز اينترنتي

زن جواني که پس از آشنايي با فردي از طريق اينترنت پس از اغفال از سوي متهم مورد تجاوز قرار گرفت توسط پليس دستگير و براي تکميل تحقيقات بيشتر به مرجع قضايي تحويل داده شد باند "عقرب سياه" در "لردگان" منهدم شد

باتلاش پليس باند اغفال و زورگيري از زنان و دختران جوان موسوم به "عقرب سياه" در چنگال عدالت گرفتار شدند.اين افراد پس از اغفال زنان و دختران ساده لوح باتهديدو زور از آنهاعکس و فيلم هاي زننده تهيه مي کرده و به طعمه هاي خودمي گفتنددر صورت اطلاع يافتن پليس حيثيت و آبروي آنها را خواهند برد و همين مسئله باعث سکوت تعدادي از آسيب ديدگان اين گروه شده بود. باند "امپراطور" در اروميه متلاشي شد

باراهنمايي دختري15ساله باندي که با در اختيار داشتن چندين دستگاه خودرو زنان و دختران را اغفال و با دادن وعده هاي دروغي وپوچ آنان را به خانه هاي تيمي هدايت و از آنان در خصوص اهدافشان مبني بر تشکيل خانه فسادوفحشا،پخش و توزيع موادمخدر و جذب و اغفال جوانان استفاده مي کردند،متلاشي و افرادبانددستگيرشدند. باند متجاوزان به عنف در جنوب پايتخت متلاشي شد

چند جوان شيطان صفت که با راه اندازي باندي خطرناک پس ازاغفال وفريب دختران جوان آنان را به ساختمان هاي نيمه کاره برده و پس از ضرب و شتم، طعه خود را مورد تعدي قرار مي دادند با تلاش پليس پايتخت دستگير شدند. راز جنايت سياه در تلفن همراه

پسري كه پس ازربودن دختر دانش آموزي در شهرستان رباط کريم او را مورد تعدي قرار داده و باتلفن همراه از وي تصويربرداري کرده بود پس از دستگيري منکر جرمش شد که با بازبيني فيلم هاي تلفن همراهش دستش رو شد. خودكشي دختر جوان در شاهرود

دختر جواني در شاهرود از ترس افشاي روابطش با پسري دست به خودکشي زد . مردي نامزدش را زنده زنده آتش زد

مردي براي انتقامجويي از نامزدش به علت ارتباط پنهاني بامردي او را زنده زنده در آتش سوزاندوکشت. عاقبت روابط غيراخلاقي: ابتلاءچهار دختر به HIV به وسيله مردي جوان

پسر جواني که باداشتن بيماري ايدز ضمن ارتباط نامشروع با چهار دختر آنهارا به ايدز مبتلا کرد، توسط پليس دستگيرشد. قتل دختر بيچاره پس از اغفال و تعرض

مردي جوان پس از اغفال يک دختر نوجوان و ارتکاب اعمال غيراخلاقي با وي، او را به طرزفجيعي به قتل رساند. قتل پايان ظن رابطه نامشروع زن جوان با مرد غريبه !

مردي كه به ظن ارتباط غيراخلاقي همسرش با مرد غريبه مرتكب قتل شده بود،درسنندج دستگير شد. سوءاستفاده به بهانه تعمير تلفن همراه

شخصي که تحت پوشش مغازه تعمير تلفن همراه ،از تصاوير و فيلم هاي داخل تلفن مشتريان خانم سوء استفاده و آنان را وادار به رابطه نامشروع مي نمود ،شناسايي و دستگير شد.

بولوتوث ارتباط نامشروع دختر جوان را قبل از ازدواج فاش كرد

مرد شيادي كه ضمن ارتباط نامشروع با دختري جوان با فيلمبرداري از وي اقدام به پخش فيلم كرده بود از سوي ماموران امنيت تهران بزرگ شناسايي و دستگير شد قتل همسر به گناه خيانت در بهشهر ‏

فردي همسرش را در شهرستان "بهشهر " مازندران بعلت رابطه نامشروع به قتل رساند .‏ اغفال و سوء استفاده جنسي دکتر از منشي خود

دکتري که خواهر يکي از بيماران خود را به عنوان منشي مطب مشغول به کار کرده و با وعده ازدواج با وي رابطه نامشروع جنسي برقرار کرده بود توسط پليس قم دستگير شد.

تجاوزومرگ دلخراش، ارمغان اغفال براي ليلا: (3 شيطان انسان نما دستگيرشدند)

دختر جوان وقتي با وعده هاي واهي و دورغين دوست پسر خود از شهرستان محل زندگيش راهي تهران شد نمي دانست که چه سرانجام شومي انتظارش را مي کشد و اين آخرين سفر زندگي او خواهد بود .

وي پس ازتعرض به طرزفجيعي به قتل رسيد مرداب وسوسه هاي شيطاني 4 جوان را به كام خود كشاند

پسر جواني كه با دادن وعده هاي دروغين، دختر 16 ساله اي را به مغازه خود كشانده و با همدستي سه دوست ديگرش، اين دختر را مورد اذيت و آزار قرار داده بود توسط پليس مشهد دستگير شدند.

عواقب دوستيهاي خياباني: دختر فريب خورده ، قرباني نيت شوم پسر جوان شد




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :