به دخت

 




هزينه‌هاي درمان طلبه ناهي از منكر رايگان شد

بهزاد مقدم معاون بيمارستان عرفان در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، اظهار داشت: با تصميم رياست و هئيت مديره بيمارستان عرفان تمام هزينه‌هاي علي خليلي طلبه ناهي از منكر كه در پي برخورد با افراد شروري كه قصد مزاحمت و آزار و اذيت چند زن را در بلوار پروين تهرانپارس داشتند و از ناحيه گردن مورد جراحت شديد قرار گرفت به صورت رايگان صورت مي‌پذيرد.

به گزارش فارس، معاون بيمارستان عرفان در گفت‌و‌گوي روز گذشته نيز وضعيت خليلي را رو به بهبود اعلام كرده بود و افزود: وي در حال حاضر اطرافيان خود را مي‌شناسد ولي تكلمش به صورت آرام و شمرده صورت مي‌پذيرد و وضع محل زخم‌ها و بريدگي‌هاي رگ و عروق گردن علي خليلي به دليل جراحت ترميم كامل شده است و از نظر وضعيت عمومي نيز رو به بهبود است.

مقدم تصريح كرد: به دليل بريدگي كه باعث مشكلاتي براي حلق و حنجره اين طلبه ناهي از منكر صورت پذيرفته بود وي دچار مشكل بلع است و براي تغذيه هنوز از طريق سرم و رگ مواد غذايي را دريافت مي‌كند.

معاون بيمارستان عرفان افزود: حركات بدن اندام خليلي نيز بهبود يافته است به طوري كه سلامت طرف چپ بدن وي برگشته است و وضعيت پاهاي راست خليلي نيز بهبود يافته است. هزينه‌هاي درمان طلبه ناهي از منكر رايگان شد




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :