به دخت

 




نکات ضروری هنگام خرید کیف لپ تاپ

خرید کیف لپ تاپ، تنها راهی نیست که بتوان با آن لپ تاپ و سایر لوازم همراه خود را هنگام سفر با آن محافظت نمود. تنها شاید این کیف بتواند به حمل وسایل شخصی شما در سفر کمک نماید. خرید یک کیف لپ تاپ درست بر اساس نیازها و برنامه های کاری می باشد و صرفاً بر اساس قیمت یا سایر موارد نیست. هر کاربر، دارای نیازهای متفاوتی بوده و باید یک کیف لپ تاپ خریداری کند تا بتواند نیازهایش را جوابگو باشد. با انتخابی مناسب هم در وقت و هم هزینه خود صرفه جویی کنید و سلامت لپ تاپ خود را تضمین کنید.

۱- قبل از همه چیز باید کیفیت کیف را مد نظر قرار داد. بسیاری از کیف های گران قیمت و مارکدار وجود دارند که هیچ کیفیتی ندارند و قفط طراحی زیبا دارند. این ظاهر گول زننده می تواند صدماتی جبران نشدنی به لپ تاپ وارد کند. ابتدا محفظه ای که لپ تاپ در آن قرار می گیرد را بررسی کنید. باید مناسب و اندازه لپ تاپ شما باشد. سپس استحکام و ضد ضربه بودن آن را بررسی کنید. محفظه باید محکم باشد. اگر محفظه و یا به طور کلی کیف ضد آب باشد بسیار بهتر است. همچنین سطح آن باید صاف باشد تا بدنه لپ تاپ را خش دار نکند.
۲- قدم دوم بررسی بقیه قسمت های کیف است. بهترین کیف، کیفی است که محکم وقابل اطمینان باشد و از کلیه فضای موجود بهترین استفاده را کرده باشد و تقریبا برای تمامی وسایل لپ تاپ، جای مخصوصی داشته باشد. پس امکانات جانبی کیف را مد نظر قرار دهید و ببینید آیا برای شارژر، موس، موبایل، پخش کننده ها مدیا و … جا دارد یا خیر.
۳- کیف های بزرگ و سنگین انتخاب نکنید. وزن خود لپ تاپ ها از ۱٫۵ کیلوگرم تا ۴ کیلو متغیر است و با تمامی امکانات وزنی حدود ۶ تا ۷ کیلو خواهد داشت و اگر خود کیف نیز سنگین باشد، حمل آن بسیار مشکل و خسته کننده است و در دراز مدت بر روی بدن تاثیرات منفی می گذارد. پس کیفی را انتخاب کنید که سبک و اندازه باشد و بیشترین امکانات را در اختیار شما قرار دهد.
۴- سعی نکنید که کیفی ارزان قیمت و بی کیفیت بخرید. لپ تاپ خود را فدای قیمت های ارزان کیف های چینی نکنید. باید بدانید که کیف جزو وسایل تجملی و اضافی لپ تاپ نیست و مهمترین وسیله بعد از شارژر، برای لپ تاپ است.
۵- اگر کیف کولی یا دستی خریداری می کنید، حتما باید دارای دسته ها و بندهای محکمی باشند تا بتوانند وزن کلی لپ تاپ را تحمل کنند و با حرکت های سریع پاره نشوند. دوخت کیف نیز بسیار مهم است. از دوخت آن نیز مطمئن شوید که محکم باشد.
۶- بدنه خود کیف را بررسی کنید و ببینید آیا می توان به آن اعتماد کرد؟. نه بسیار محکم و سنگین باشد که نتوان آن را حمل کرد و نه بسیار نرم و سبک که با ضربه ای کوچک صدماتی جدی به لپ تاپ وارد شود.
۷- اگر قصد خرید کیف با رنگ روشن دارید، قایل شستشو بودن آن را نیز بررسی کنید. مطمئنا کیف ها بعد از مدتی کثیف خواهند شد و باید بتوان آن ها براحتی شستشو کرد. پس این فاکتور را نیز مد نظر قرار دهید.
۸- تعداد معدود و خاصی از کیف ها که قیمت های بالایی دارند، قابلیت محافظت لپ تاپ از میدان های الکتریکی را دارند. این قابلیت می تواند لپ تاپ را از شوک الکتریکی عادی و کوچک که می تواند بر روی لپ تاپ اثرات منفی بگذارد، محفوظ نگه دارد. اگر مایل به خرید کیف های گران قیمت هستید، این دسته از کیف ها نیز مد نظر قرار دهید.




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :