به دخت

 




طرز تهیه رولت ژامبون

طرز تهیه رولت ژامبون مواد را به صورت نازک زوی سطح ژامبون مالیده و آهسته نان را لوله می کنیم و برای 3 ساعت آن را در یخچال می گذاریم و پس ازسرد شدن رولت را برش می زنیم...

مواد لازم:
ژامبون مرغ: نیم کیلو
نان کرپ: 4عدد
خیارشور: نیم کیلو
تخم مرغ پخته سفت: 3عدد
سیب زمینی آب پز شده: 6عدد
نخود سبز: 200گرم
سس ماینز: 2/1 و1لیوان
نمک و فلفل: به میزان لازم
سرکه: مقداری
طرز تهیه:
سیب زمینی و تخم مرغ را ریز کرده خیار شور را خرد کرده و با نخود سبزبه مواد قبلی اضافه می کنیم. سس ماینز و نمک وفلفل و سرکه را با هم مخلوط کرده و به مواد اضافه می نماییم. نان های کرپ رابه شکل مستطیل آماده می کنیم روی نان را کمی سس ماینز مالیده از ژامبون های مرغ سطح نان را می پوشانیم مواد را به صورت نازک زوی سطح ژامبون مالیده و آهسته نان را لوله می کنیم و برای 3 ساعت آن را در یخچال می گذاریم و پس ازسرد شدن رولت را برش می زنیم.
طرز تهیه نان کرپ:
مواد لازم:
تخم مرغ: 5عدد
آرد: 8 قاشق سوپ خوری( یک پیمانه
پر) شیر:1 پیمانه
روغن زیتون یا روغن آب کرده یا کره: 4 تا 5 قاشق سوپخوری
نمک وفلفل: به مقدار لازم
طرز تهیه:

روغن و شیر و تخم مرغ و آرد و نمک را مخلوط کرده هم می زنیم تا کاملا صاف شود در صورتیکه آرد گلوله گلوله شده بود خمیر را از صافی رد کرده تابه ای را روی آتش داغ می کنیم ویک قاشق مربا خوری روغن می ریزیم تا حدی که تابه فقط چرب شود کمی از مایه را بقدری که سطح تابه را بپوشاند و زیاد ضخیم نباشد داخل تابه ریخته و حررارت را ملایم می کنیم تا مایه بسته شود و دور آن کمی برشته شود و سپس آن را در سینی که آرد پاشیده شده بر می گردانیم.




ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 



نام شما : ایمیل دوست شما :